یزدانی: خوشحالم شرمنده مردم نشدم

یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ 15:34
مسابقات جهانی را جبران کردم
دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی از اینکه ناکامی در مسابقات جهانی را جبران کرده خوشحال است.

به گزارش روابط عومی فدراسیون کشتی، رضا یزدانی پس از کسب اولین مدال طلای تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: تمام سعی خود را کردم تا عدم نتیجه‌گیری مناسب در مسابقه‌های جهانی ازبکستان را جبران کنم.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: تمام سعی خود را کردم تا ایرادهایم را برای کسب موفقیت در این بازی‌ها و رسیدن به مدال طلا جبران کنم. خدا را شکر ایرادهایی که در مسابقات جهانی داشتم را در این بازی‌های آسیا جبران کردم.

وی تصریح کرد: خوشحالم که طلا گرفتم و شرمنده مردم نشدم. مردم دعا کنند تا روزهای آینده نیز کشتی‌گیران ایران خوب مسابقه بدهند و امیدوارم مدال های خوش‌رنگی را کسب کنند. هر چند دو کشتی‌گیر ما در روز اول نیز شایسته مدال طلا بودند.

ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران درخصوص ناکامی خود در مسابقه‌های جهانی ازبکستان نیز خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نمی‌خواهم ناکامی مسابقه‌های جهانی را توجیه کنم چرا که اشتباهات زیادی داشتم. مطمئنا این اشتباهات را باید برطرف کنم تا از این به بعد بدون اشتباه مقابل حریفان خود به روی تشک بروم.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی درخصوص حریف خود در فینال نیز گفت: حریف قرقیزستانی کشتی‌گیر خوبی بود و با تمام وجود مبارزه می‌کرد اما من برنامه کادر فنی را به خوبی اجرا کردم و به خوبی این کشتی‌گیر را پیش از مسابقه آنالیز کرده بودیم.

وی با بیان اینکه انگیزه بسیار زیادی برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی داشتم گفت: به این دلیل که در مسابقه‌های جهانی نتوانستم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم خیلی انگیزه داشتم تا در این بازی‌ها با کسب مدال طلا هم‌وطنانم را شاد کنم و خوشبختانه بازی‌های آسیایی این فرصت را در اختیار من گذاشت. پس از مسابقه‌های جهانی به دلیل فشاری که به بدنم آمده بود، مقداری قوایم تحلیل رفت اما دکتر امیرساسان و آزادبخت کمک کردند تا ریکاوری نسبتا مناسبی داشته باشم و تا حدودی خود را به شرایط ایده‌آل برای حضور در بازی‌های آسیایی رساندم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدفم این است که تا المپیک 2016 ریو کشتی بگیرم و ان‌شاءالله با کسب موفقیت‌های بیشتر مردم را دوباره خوشحال کنم.




برچسب ها :