احد پازاج:این قهرمانی حاصل یک کار تیمی بود

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ 09:33
ترکیب قطعی آسیایی در چند روز آینده اعلام می شود
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: قهرمانی در رقابت های جهانی 2014 آن هم برای نخستین بار حاصل یک کار تیمی بود.

احد پازاج در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کشتی گیران تیم ایران در این رقابت ها در ازبکستان تا پای جان با حریفان خود در داخل و بیرون تشک مبارزه کردند و در این میان در حق برخی کشتی گیران ما نظیر اخلاقی و نوروزی نیز اجحاف شد که امیدوارم در مسابقات آینده بتوانند لیاقت و توانمندی های خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: مسلما تمام مردم و علاقمندان به کشتی از این موفقیت خوشحالند این قهرمانی حاصل یک کار تیمی کشتی گیران، مدیریت تیم های ملی، فدراسیون، کادر فنی فعلی و پیشین و مربیان سازنده سراسر کشور و بالخصوص مربیان این کشتی گیران بود.

پازاج در مورد فاصله کوتاه آماده سازی تیم برای بازی های آسیایی خاطرنشان کرد: کشتی گیران ما از یک میدان سخت بازگشته اند و ما کار سختی را در بازی های آسیایی اینچئون پیش رو داریم و باید با یک ریکاوری مناسب کشتی گیران را آماده این رویداد کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه عبدولی، باباجان زاده و علی یاری همزمان با حضور ما در تاشکند در تهران تمرینات خود را دنبال کرده اند خاطرنشان کرد: کشتی گیرانی مانند نوروزی با مصدومیت روبرو هستند و ما در چند روز آینده با بررسی شرایط کلی تیم و عملکرد جهانی ترکیب نهایی برای بازی های آسیایی را اعلام می کنیم.
 
رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی اینچئون روزهای 8 و 9 مهرماه برگزار می شود.


برچسب ها :