کوگیاشویلی: ایرانی ها با حمایت تماشاگران خود پیروز شدند

سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ 12:33
سیمینوف به تجربه سوریان باخت
امیدوارم خوگایف و میشین به قهرمانی کشور برسند

سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه گفت: ایرانی ها با حمایت بیش از چهار هزار نفر تماشاگر خود مقابل تیم ما به پیروزی رسیدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با بیان این مطلب افزود: من تأکید می کنم که ایرانی ها با بیش از 4 هزار تماشاگر خود که مردمی مهربان بودند و برای حمایت از تیم خود به سالن آمده بودند، جهت انتقام شکست سال گذشته که از آن حیرت زده شده بودند مقابل ما قرار گرفتند و به پیروزی رسیدند.
وی ادامه داد: البته رقابت های قهرمانی اروپا، آماده سازی جهت جام جهانی بود که فاصله زمانی آن ها کم بود اما به هرحال برخی کشتی گیران جوان ما نشان دادند که آینده برای آن‌هاست.
کوگیاشویلی در اظهارنظری جالب با بیان اینکه در برخی مبارزات در وزن های 55 و 84 کیلوگرم داوری ضعیف بود اظهار داشت: فکر می کنم در مورد وزن 96 کیلوگرم که ملینیکوف را به جای توتروف به میدان فرستادم تصمیم درستی را گرفتم.
وی خاطرنشان کرد: مینگیان سیمینوف در وزن 59 کیلوگرم در این رقابت ها در چند رقابت به میدان رفت و در دیدار فینال نیز مسابقه خوبی را به نمایش گذاشت اما مقابل تجربه سوریان شکست خورد.
کوگیاشویلی در پایان با اشاره به اینکه رقابت های قهرمانی کشور که انتخابی جهانی است 23 تا 25 خردادماه در حومه شهر مسکو برگزار می شود گفت: امیدوارم تا آن زمان مصدومیت خوگایف و میشین که مهره های اصلی ما در وزن 85 کیلوگرم برای رقابت های جهانی هستند برطرف شود و آن ها به این مسابقات برسند و در هر صورت دوست دارم شرایط حضور آن ها در ازبکستان فراهم شود.


برچسب ها :