رضایی: مربیان اصلی تیم ملی فرنگی پس از برگزاری اردو مشخص می‌شوند

سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ 11:50
سرمربی بر اساس آیین نامه و با نظر اعضای شورا انتخاب شد
زحمات نوربخش قابل تقدیر است
انتخابی فرنگی و آزاد همزمان برگزار خواهد شد
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: مربیان اصلی تیم ملی کشتی فرنگی پس از برگزاری اردوی این تیم توسط آقای احد پازاج سرمربی تیم ملی معرفی می شوند.

علی رضا رضایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برای مرحله اول اردو پنج مربی به تمرینات دعوت شده اند، که سرمربی تیم ملی پس از برگزاری اردوهای  این تیم اسامی مربیان قطعی را برای رقابت های جهانی و آسیایی اعلام می کند.

وی در مورد برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در رقابت های جهانی و آسیایی گفت: تاکنون برگزاری همزمان این رقابت ها در روز 28 و 29 خرداد ماه سالجاری در برنامه فدراسیون قرار دارد و امیدوارم با توجه به حضور نفرات سرشناس شاهد مسابقات سطح بالایی باشیم.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: انتخاب سرمربی تیم های ملی با توجه آیین نامه تدوین شده در این زمینه و با نظر اعضای شورای فنی تیم های ملی صورت گرفته است و گزینه های از جمله آقای نوربخش هم مطرح شدند که برای احراز این پست شرایط لازم را نداشتند و مورد تایید اعضای شورا قرار نگرفتند.
 
وی تاکید کرد: آقای نوربخش از مربیان صاحب کلاس در کشتی فرنگی ایران است که در سال های اخیر همواره یاری رسان تیم های ملی بودند و  در شرایط ویژه جام جهانی نیز مسئولیت را بر عهده گرفتند که تلاش های ایشان قابل تقدیر است و امیدوارم با توجه به انتخاب آقای نوربخش بعنوان مربی طراح تمرین شاهد حضور ایشان در اردوی تیم ملی نیز باشیم.
 
دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با کمک تمامی رسانه ها و با ایجاد یک فضای آرام و بدور از حاشیه شاهد موفقیت تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران در رقابت های جهانی وبالخصوص بازیهای آسیایی اینچه اون باشیم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون