همزمان با رقابت های جام جهانی/سمپوزیوم بین‌المللی علم و کشتی برگزار می شود

چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ 08:44

حضور اساتید مطرح بین‌المللی در تهران

سمپوزیوم بین‌المللی علم و کشتی زیر نظر انستیتو بین‌المللی کشتی ایران در تهران برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، برای اولین بار در ایران، سمپوزیوم بین‌المللی علم و کشتی همزمان با برگزاری رقابت‌های جام جهانی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه زیر نظر انستیتو بین‌المللی کشتی ایران و با هماهنگی کمیسیون علمی فیلا برگزار می‌شود.

در این سمپوزیوم علمی صاحب نظران نخبه فیلا از جمله دکتر شادگان، دکتر حمید کرمانشاهی، فکرت کریم‌اف از ازبکستان، پیتر کایروف از بلغارستان، دکتر بهمن میرزایی و دکتر حیدر صادقی در باره‌ی مسائل و موضوعاتی همچون آسیب‌های کشتی‌گیران، آمادگی روانی، متدولوژی تمرین‌های کشتی و بیومکانیک و مسائل علم روز کشتی سخنرانی خواهند کرد.


سپس استادان دعوتی با تشکیل کارگاه‌های آموزشی به پرسش‌های مربیان و دانش‌افزایی دانشجویان و علاقه‌مندان به کشتی پاسخ خواهند داد.

همچنین برای حضور در این سمپوزیوم از نمایندگان کمیسیون علمی فیلا مانند دیوید کوربی، بوریس پودلیوایف، اوانیس بارباس، هارولد تونومن و تنی چند از مقام‌های ارشد فیلا دعوت رسمی به عمل آمده است.


این همایش علمی برای اولین بار در تاریخ کشتی ایران با همکاری فدراسیون کشتی، انستیتو بین‌الملی کشتی و کمیسیون علمی فیلا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. فدراسیون کشتی در تلاش است با برگزاری این همایش‌های علمی ضمن ارتقای دانش علمی مربیان کشتی ایران و دیگر کشورهای عضو فیلا، باعث گسترش روابط علمی و فنی کشتی ایران و فیلا و راه‌اندازی مرکز علمی بین‌المللی فیلا در ایران شود.

 

گزارش های دیگر در این زمینه در آینده تقدیم به علاقه‌مندان خواهد شد.

 


برچسب ها :