شترف:حضور شریف اف و گازیموف در یک وزن کار ما را سخت کرده است

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ 12:55

ترکیب تیم پس از مسابقات ترکیه و بلغارستان مشخص می‌شود

سیمون شتروف سرمربی بلغارستانی، تیم کشتی آزاد آذربایجان از مشخص شدن ترکیب این تیم پس از تورنمنت‌های ترکیه و بلغارستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی فدارسیون کشتی، سیمون شتروف سرمربی بلغارستانی تیم کشتی آزاد آذربایجان گفت: حضور در تورنمنت یاشاردوغو ترکیه و دانکلوف بلغارستان مرحله مقدماتی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی اروپا و جهان است.


وی ادامه داد: حتی این رقابت‌ها یکی از مراحل حضور در مسابقات المپیک 2016 برزیل است و ما با کشتی گیران منتخب خود را در این دو تورنمنت شرکت می کنیم.


شتروف تصریح کرد: پیش از این دو تورنمنت دو اردو در شهرهای دبی و تفلیس داشتیم که کشتی گیران در تفلیس تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند.


وی در مورد حضور شریف اف و گازیموف در یک وزن اظهار داشت: ما از این دو کشتی گیر انتظار مدال طلا داریم و از آن‌ها در رقابت‌های اروپایی، جهانی و المپیک استفاده خواهیم کرد اما اینکه دو کشتی گیر خوب ما در یک وزن حضور دارند کار را سخت کرده است.


وی در پایان در مورد تغییر اوزان خاطرنشان کرد: از اینکه المپیک با شش وزن برگزار می‌شود راضی نیستم و باور من بر این است که در المپیک 2020 این مسابقات با 8 وزن برگزار خواهد شد.

 


برچسب ها :