از سوی سازمان لیگ اعلام شد/

یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ 13:38

نحوه محاسبه رده‌بندی تیم‌ها در پایان مرحله مقدماتی

سازمان لیگ فدراسیون کشتی نحوه محاسبه رده‌بندی تیم‌ها در پایان مرحله مقدماتی را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به اینکه آخرین دیدارهای باقی مانده از دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد سال 92 (جام ولایت) طی روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 28 و 29/9/92 طبق جدول ارسالی در شهرهای میزبان برگزار خواهد سازمان لیگ فدراسیون کشتی نحوه محاسبه رده‌بندی تیم‌ها را اعلام کرد که به شرح زیر می‌باشد.


نظر کادر فنی تیمهای شرکت کننده را به بخش دهم از اساسنامه سازمان لیگ مربوط به قوانین طبقه‌بندی تیمی پس از پایان مسابقات رفت و برگشت جلب می‌نماییم.
اگر دو تیم پس از اتمام مسابقات رفت و برگشت در گروه خود امتیازات تیمی آنان مساوی باشد نحوه رده‌بندی تیمها از نظر شرایط امتیازات به ترتیب اول تا آخر   بشرح ذیل انتخاب می شوند .1-چون امتیاز تیمی آنان مساوی است در مرحله دوم تعداد برد بین دو تیم در نظرگرفته می شود و اگر در اینجا با هم اختلاف تعداد برد داشته باشند مقام اول و دوم مشخص می گردد  ولی اگر باز هم تعداد برد هر تیم مساوی باشد ( یعنی دو تیم چه در دور رفت و چه در دور برگشت بصورت یکسان همدیگر را برده اند ) باز مرحله بعد در نظر گرفته می شود و امتیاز مثبت بین دو تیم در دور رفت و دور برگشت در نظرگرفته می شود  و اگر  اختلاف وجود داشت مقام اول و دوم مشخص می گردد. حال اگر در این مرحله بازهم دو تیم مساوی بودند به مرحله بعد یعنی تعداد ضربه فنی بین دو تیم در دور رفت و برگشت می رویم  و اختلاف ضربه فنی مقام اول و دوم گروه را مشخص می کند و اگر باز هم مساوی بودن به سراغ امتیاز عالی می رویم (0-4) یا (1-4) و اگر بازهم مساوی بودند به سراغ جمع امتیاز فنی داده کمتر می رویم وبرنده را مشخص می نماییم.
ولی چنانچه 3 تیم در یک گروه پس از دور رفت و برگشت در امتیازات تیمی مساوی شوند تیمهای برتر طبق جدول مسابقات بدین ترتیب  مشخص می¬گردند. 1- امتیاز تیمی در کل مسابقات رفت  و برگشت 2- برد انفرادی در کل مسابقات رفت و برگشت 3- تعداد کل امتیاز مثبت در کل مسابقات رفت و برگشت 4- تعداد ضربه فنی در کل مسابقات رفت و برگشت           


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی