گوگشلیدزه:می‌توان همزمان مربی و کشتی‌گیر بود

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ 10:01

با قوانین جدید عدالت رعایت می‌شود

دارنده مدال برنز المپیک گفت: می‌خواهم هم زمان مربی و کشتی‌گیر باشم.


گئورگی گوگشلیدزه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: به نظرم یک کشتی‌گیر می‌تواند هم مربی باشد و هم مبارزه کند و به همین دلیل قصد دارم در رقابت‌های جهانی ازبکستان هم به میدان بروم.


وی ادامه داد: البته باید پیش از این در رقابت‌های انتخابی حریفانم را شکست دهم و پس از آن صاحب دوبنده تیم ملی گرجستان شوم.


گوگشلیدزه تصریح کرد: من با کورتانیدزه رفیق هستم و او در حال حاضر رئیس فدراسیون کشتی گرجستان است و من هم سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورم هستم.


دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان تأکید کرد: در کشور ما هرکس در مسابقات انتخابی اروپا و جهان اول شود راهی این رقابت‌ها می‌شود البته در این زمینه یک تفاوت وجود دارد و اینکه هرکس در انتخابی جهانی اول شود صد در صد راهی جهانی نمی شود.


وی افزود: با قوانین جدید عدالت بیشتر در کشتی اجرا می‌شود و فقط اعتقاد دارم امتیاز به پشت حریف رفتن و خاک کردن باید از 2 به یک کاهش پیدا کند.


گوگشلیدزه خاطرنشان کرد: من شانس بالایی برای قهرمانی تیم کشورم در رقابت‌های جهانی مجارستان قائل بودم ولی مسائلی در تیم ما بوجود آمد که قابل بیان نیست و این امر باعث شد تا نتوانیم به این هدف برسیم. تیم ایران در این رقابت‌ها اول شد که به شما تبریک می‌گویم اما به هر صورت هدفگذاری ما رقابت‌های المپیک است.


وی در پایان گفت: علیرضا حیدری کشتی گیر سرشناس ایرانی، بهترین دوست و رقیب من بود.

 


برچسب ها :