سمینار یک روزه داوران بین المللی برگزار شد/

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ 08:54

تشریح تازه ترین مقررات کشتی دنیا

سمینار یک روزه داوران بین المللی با تشریح تازه ترین مقررات داوری و انجام هماهنگی های لازم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سیمنار یک روزه داوران بین المللی سراسر کشور با هدف تشریح تازه ترین مقررات کشتی و ایجاد هماهنگی لازم در قضاوت مسابقات صبح و عصر دیروز در خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

براین اساس، در این سمینار که محمدرضا توپچی دبیرفدراسیون کشتی و نقی کلانتری رییس هیات کشتی استان تهران حضور داشتند، آخرین تغییرات مقررات که در رقابت های جهانی 2013 بوداپست مجارستان اعمال شده است، به صورت تئوری، فیلم و عملی روی تشک برای داوران بین المللی تشریح شد.

اردوان صاحب، ابراهیم امامی و عزیزاله اطاعتی، رییس، نایب رییس و مسوول آموزش کمیته داوران امر تدریس سرفصل های تعیین شده امروز را به عهده داشتند.

ایجاد هماهنگی های لازم بین داوران بین المللی و رفع ابهامات در مسائل مختلف از جمله نحوه تعلق گرفتن اخطارها در کشتی آزاد و فرنگی، فنون پرتابی، ارزش گذاری و برخی موارد دیگر در این کلاس تدریس شد و مقرر گردید تمامی رقابت ها از جمله مسابقات لیگ بر این اساس برگزار شود.این سمینار پرسش و پاسخ داوران بین المللی با حضور رییس و سایر اعضای کمیته داوران به پایان رسید.

محسن کاوه سرمربی تیم ثامن الحجج سبزوار، ناصرنوربخش و مهرزاد قلاوند مربی اول و مربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در این سیمنار یک روزه حضور داشتند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون