17 مرداد روز خبرنگار مبارک باد/

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ 11:14

روز خبرنگار، روز صداقت قلم است

روز خبرنگار، روز قلم‌های پاکی است که با عشق و با خلوص نیت کلمات و جملاتی را از عمق دل بر روی کاغذ می‌نگارند.


روز خبرنگار روزی است که خبرنگاری از جمع خبرنگاران این مرز و بوم اسیر پنجه جهل و نادانی افراد و تفکرات سیاه دلی شد که منطق آن‌ها زر و زور و شمشیر و تفنگ است. 17 مردادماه یادآور شهادت خبرنگاری است که مظلومانه از مزار شریف جان خود را در راه اعتلای قلم و حقانیت شغل شریفش فدا کرد تا یک روز هم، جامعه با اهمیت کار خبر بیش از پیش آشنا شود.


وقتی صحبت از خبر، قلم و خبرنگار در میان است جدای از برخی‌ها که اشتباهی قلم بدست گرفته‌اند و قلم را برای اهدافی خاص به کار می‌برند، باید به اهمیت آن بنگریم تا جایی که خداوند در قرآن کریم به اهمیت قلم قسم یاد کرده است: ن والقلم ما یسطرون ...


بدون شک همه رسانه‌هایی که برای ورزش می‌نویسند و گزارش می‌دهند و به تصویر می‌کشند دل در گروه اعتلا و سرافرازی ورزش ملی و ورزش ایران عزیز دارند وگرنه با این همه سختی‌ها و مشکلاتی که هست نوشتن و گفتن و رسانه را سر پا نگه داشتن کاری بس دشوار و البته حساس و عظیم است.


ورزش بدون رسانه معنا و مفهوم ندارد و اگر رسانه‌های دلسوز و رسانه‌هایی متعهد و متخصص مسائل ورزش را رصد نمی‌کردند و انعکاس نمی‌دادند، هیچگاه ورزش به یک چنین پدیده عظیمی در جهان تبدیل نمی‌شد.


امید است بازهم با کمک رسانه‌ها، ورزش ایران و بخصوص ورزش اول ایران، کشتی از قله‌های رفیع قهرمانی بالا برود و فراموش نکنیم که چه رسالت عظیمی را خداوند بزرگ بر قلم سپرده است.


روز خبرنگار بر تمامی خبرنگاران عزیز و اهالی رسانه مبارک باد.


روابط عمومی فدراسیون کشتی


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون