محمدرضا توپچی پس از بازگشت از کنگره فیلا:با قوانین جدید کشتی جذاب تر می شود

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ 12:02

حضور مؤثری در مسکو داشتیم

دبیر فدراسیون کشتی گفت: قوانین کشتی به نفع کسانی است که هجومی مبارزه کنند و این امر باعث می‌شود این رشته جذاب تر شود.


محمدرضا توپچی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بعنوان نماینده ایران در کنگره فیلا در مسکو حضور داشتیم و خوشبختانه این نشست ثمره‌‌ی خوبی برای کشتی ما داشت و رأی ما در کنگره فدراسیون جهانی کشتی به نناد لالویچ بود.


وی ادامه داد: پیش از اجلاس مسکو نیز، خطیب سرپرست فدراسیون در آمریکا با لالوویچ مذاکرات خوبی داشت که این نشست ها در ادامه مذاکرات رنگرز نایب رئیس فدراسیون در هند بود.


توپچی تصریح کرد: همچنین مذاکرات خوبی با آقای دزدیک  نایب رئیس فیلا، کیم رئیس شورای کشتی آسیا و مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه در مسکو داشتیم.


وی با اشاره به اینکه تغییر قوانین به نفع کشتی گیران هجومی و فنی است اظهار داشت: مربیان ما تطبیق تمرینات با شیوه این مقررات که از دیروز لازم الاجرا می‌باشد را آغاز کرده‌اند و در این قوانین پنجه گرفتن نیز ممنوع می‌باشد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: با هوشیاری کادر فنی و مدیر تیم‌های ملی، کشتی‌گیران ایران در مسابقه با تیم آمریکا، دوبنده طراحی شده آن‌ها را به تن نکردند و حتی اعلام کردند در صورت اصرار بر این امر، مسابقه نمی‌دهند و این نشان از هوشیاری و پایبندی به موازین است.

 


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون