محمدرضا توپچی: آزادکاران با ترکیبی از کشتی گیران جوان راهی هند می‌شوند

سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ 10:57

جوادی بامداد امروز راهی دهلی نو شد

دبیر فدراسیون کشتی گفت: تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیبی از کشتی گیران جوان و نفرات دوم تا چهارم تیم ملی در رقابت‌های آسیایی هند شرکت می‌کند.


محمدرضا توپچی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: آزادکاران جوان با ترکیبی از نفرات قهرمانی کشور، جام جهانی و مرحله اول انتخابی تیم ملی در دهلی نو به میدان می‌رود که این حرکت می‌تواند به رشد کشتی ایران و پشتوانه سازی کمک کند.


وی در مورد ترکیب فرنگی‌کاران در آسیایی هند اظهار داشت: ترکیب فرنگی‌کاران با توجه به فرصت محدود کادر فنی بیشتر شامل نفرات حاضر در جام جهانی است که امیدوارم این تیم نتیجه خوبی را با توجه به برگزاری یک مرحله اردو زیر نظر کادر فنی جدید کسب کند.


توپچی در مورد حضور ابراهیم جوادی در جلسه‌ی شورای کشتی آسیا تصریح کرد: آقای جوادی بعنوان کاندیدای ایران بامداد امروز همراه با حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی راهی هند شد و امیدوارم عصر امروز در این انتخابات موفق باشد.


وی در مورد اعتراض هندی‌ها به تعداد کاروان ایران خاطرنشان کرد: تعداد کاروان ایران شامل کشتی‌گیران، کادر فنی و سرپرستی محسوب می‌شود که بسیار کمتر از تعداد عنوان شده توسط هندی‌ها است و در نهایت تیم ملی فرنگی ایران با توجه به نبود بلیط در امروز، بامداد فردا همراه با آزادکاران راهی هند می‌شوند.


برچسب ها :