حجت اله خطیب:مذاکرات خوبی با مسئولان فیلا داشتم

پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۲ 13:39

نمایندگان ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا شرکت می‌کنند

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی ایران در حال رایزنی است و نامزد ایران در انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون ایران شرکت می کند.


حجت اله خطیب در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی ایران مانند برخی کشورهای دیگر باید مبالغی را در مورد حضور داوران و کشتی گیران و برخی موارد دیگر به فیلا پرداخت کند.


وی ادامه داد: پس از مطرح شدن این نامه مذاکرات خود را با فیلا آغاز کردیم و قطعا با پرداخت این مبلغ مشکلی فدراسیون کشتی ایران را تهدید نمی‌کند.

خطیب تصریح کرد: فدراسیون کشتی ایران بعنوان یکی از قدرت‌های برتر کشتی دنیا در تلاش است نقش ویژه ای در مناسبات حال حاضر فیلا ایفا کند و قطعا نمی گذاریم این مسائل بر روی روابط فدراسیون کشتی ایران و فیلا تأثیر بگذارد.


خطیب گفت: با توجه به حضورم در نشست ویژه در رقابت های قهرمانی اروپا مذاکرات خوبی با برخی سران فیلا در این مسابقات داشتم و مطمئن باشید که نمایندگان ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا شرکت می‌کنند.


وی در پایان در خصوص نامه فیلا خاطرنشان کرد: نامه‌ی ارسالی به فدراسیون کشتی ایران با امضای لالویچ رئیس موقت فیلا نبوده است و ما در حال رایزنی هستیم تا این موضوع در اسرع وقت مرتفع شود و قطعا مشکلی کشتی ایران را تهدید نمی‌کند.


برچسب ها :