رضایی: نفرات برتر جام امید راهی انتخابی تیم ملی می شوند

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ 12:02

تیمها با نام مدال آوران المپیک به میدان می روند

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نفرات برگزیده رقابتهای کشتی جام امید مجوز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را کسب می کنند.

علیرضا رضایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه فرآیند انتخاب تیمهای ملی، جام امید یکی از مراحل انتخابی تیم ملی است.

وی ادامه داد: نفرات حاضر در جام امید در غالب بیست تیم با نام قهرمانان المپیک در یک گروه و به صورت دو حذفی به مصاف هم می روند و در پایان این رقابتهای دو روزه که پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود، نفرات برتر شانس حضور در مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی را به دست می آورند.

دارنده مدال نقره المپیک آتن تصریح کرد: آزادکاران حاضر در جام امید از دل کارگاههای فنی انتخاب شده اند و برای ما انتخاب این 140 کشتی گیر از میان استعدادهای حاضر در این کلاسها بسیار سخت بود و این نشان از وجود استعدادهای بالقوه در کشتی ایران است.

دارنده مدال برنز جهان تاکید کرد: هدف ما از برگزاری این رقابتها اینست که در آینده تنها متکی به یک یا دو مهره در هروزن نباشیم و برنامه مدیریت تیمهای ملی در آینده داشتن چند تیم همطراز است.

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: این رقابتها با نام 20 کشتی گیر مدال آور در المپیک ها برگزار می شود و این امر می تواند به شناسایی اسطوره های کشتی ایران به نسل جوان کمک کند.


برچسب ها :