جام جهانی کشتی و منافع ملی ورزش/

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ 00:54

رسانه ها همواره یار و یاور کشتی بوده اند

کشتی ورزش پهلوانان و قهرمانان و نام آوران دیار بزرگ مردان و دلاوران ایران اسلامی است که ریشه ای تاریخی در کشور ما دارد و با فرهنگ و تاریخ آداب و سنن ایران زمین  پیوندی ناگسستنی  از خود برجای گذاشته است.

کشتی از ابتدای ورود ایران به عرصه رقابت های جهانی و المپیکی در عرصه ورزش حرفه ایی جهان سردمدار و افتخار آفرین و مدال آور بوده و قهرمانان و نام آوران این مرز و بوم بارها در میادین بزرگ، عظمت و بزرگی ایران و ایرانی را به اثبات رسانده اند.مردم ما با کشتی زندگی می کنند و قهرمانان و پهلوانان خود را دوست دارند و از این رو جایگاهی خاص در بین آحاد مردم دارد.

کشتی و نتایجی که بدست آمده و افتخارات آن مدیون تمامی دلسوختگان و بزرگان و مدیران و رسانه ها و علاقمندانی است که دل در گرو اعتلای این کشور و این ورزش دارند و این افتخارات و این تاریخ پر افتخار به دست یک نفر و دو نفر نوشته نشده است.

بحث ما در این مقاله بحث شخص و فرد و جایگاه افراد و اشخاص نیست بلکه بحث کشتی و سربلندی و سرافرازی کشتی است از این رو همه ما در قبال کشتی مسئولیت داریم و چه خوب است وقتی که موضوع منافع ملی به میان می آید از اختلاف نظرها و اختلاف دیدگاهها چشم پوشی کنیم و فقط به کشتی و مصالح ملی بیاندیشیم چه اینکه افراد می آیند و می روند اما این کشتی است و افتخارات آن و افتخار آفرینانش که در دل تاریخ و در ذهن تاریخی مردم ماندگار و جاودان هستند.

امروز کشتی ایران بعد از افتخار آفرینی بی نظیر در المپیک لندن به استقبال میزبانی جام جهانی می رود و چند روز دیگر باید در تهران و در ایران عزیز از تیمهای برتر دنیا در جام جهانی پذیرایی کنیم.

در اینراه دو مسئولیت خطیر داریم، یکی اینکه تلاش کنیم و دست به دست هم بدهیم تا میزبانی موفقی برای مهمانان خود باشیم چرا که همواره در دنیا ما ایرانی ها را به مهمان نوازی خوب می شناسند و نکته بعدی اینکه به دست اندرکاران کشتی، به مربیان و کادر فنی و به قهرمانان خود کمک کنیم تا با موجودیت فعلی خود و رقبای پیش نتایج مطلوبی کسب کنند و ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی در روزهای اول تا چهارم اسفندماه شاهد لحظات خوبی باشد.

اینجا دیگر جای همدلی است همه از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گرفته تا مدیریت فدراسیون کشتی، رسانه ها که همواره یار و یاور کشتی و ورزش بوده اند و هواداران و علاقمندان باید دست به دست هم بدهیم تا سربلند از این میدان بزرگ بیرون بیاییم.

امید آنکه همه دلسوزان و عاشقان کشتی و دلسوختگان عرصه رسانه از صدا و سیما گرفته تا خبرگزاری ها، نشریات و مطبوعات ورزشی فضایی را فراهم آورند تا میزبان موفقی برای جام جهانی کشتی باشیم. انشاء الله.

محمد مشهدی آقایی / مسئول روابط عمومی فدراسیون کشتی


برچسب ها :