خطیب: تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای جام جهانی باشیم

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ 12:16

جریان کشتی یک جریان بزرگ و فراگیر در ورزش ماست

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: تلاش می کنیم تا میزبان موفقی برای 10 تیم برتر جهان در هر یک از رشته های آزاد و فرنگی در رقابتهای جام جهانی تهران باشیم.

حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برای میزبانی جام جهانی ما رقبای سرسختی داشتیم که خوشبختانه فدراسیون جهانی کشتی با رویکرد خوبی که به کشتی ایران داشته و دارد، این مهم را به کشورمان واگذار کرد.

حجت اله خطیب افزود : کشتی ورزش ملی و ورزش اول ماست که ریشه در تاریخ و اعتقادات و باور های مردمان کشورمان دارد و این نکته را فیلا به خوبی می داند که مسابقات جام جهانی در حضور تماشاگران فهیم ایرانی برگزار می شود و یقینا استقبال پر شور مردم و علاقه مندان به کشتی از مسابقات جام جهانی باعث غرور و افتخار خانواده کشتی خواهد شد.

خطیب افزود : به هر حال برای برگزاری این چنین مسابقات بزرگ و مهمی ممکن است با چالش هایی نیز مواجه باشیم اما این موانع با یک اتحاد و انسجام همگانی مرتفع خواهد شد و از وزارت محترم ورزش و جوانان می خواهیم که همانند گذشته یار و یاور ما باشند تا هم در بحث میزبانی سربلند و سر افراز باشیم و هم در رقابت با رقبای بزرگ جهانی بتوانیم با توجه به پتانسیل موجود نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرپرست فدراسیون کشتی افزود: جریان کشتی یک جریان بزرگ و فراگیر در ورزش ماست و همواره نام آوران و دلاوران کشتی بوده اند که در عرصه مسابقات مهمی مثل المپیک و جام جهانی باعث غرور و افتخار شده اند و باید در حد همین اعتبار و افتخار به ورزش کشتی توجه شود.


خطیب در پایان گفت : همکاران من در فدراسیون تمام تلاش خود را شبانه روزی به کار گرفته اند تا میزبان موفقی برای 10 تیم برتر جهان باشیم و اینجا از تمامی دلسوزان و عاشقان کشتی ، قهرمانان و پیشکسوتان، اهالی محترم رسانه ها و مردم خوب کشورمان می خواهم که با تفکر و اندیشه خودباوری و افتخار و غرور ملی یاری رسان ما باشند، چرا که موفقیت در میزبانی مسابقات ، به نام ایران و ایرانی ثبت خواهد شد.


برچسب ها :