خطیب: بهیچ عنوان با استعفای آقای بنا موافقت نمی کنیم

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ 11:38

دکتر عباسی دستور ویژه پیگیری داده اند

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی بهیچ عنوان با استعفای محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی موافقت نمی کند.

حجت اله خطیب در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: محمد بنا یک سرمایه ملی است که دغدغه های برای افزایش امکانات در جهت رشد و اعتلای کشتی فرنگی دارد.

وی ادامه داد: دغدغه های آقای بنا برای اینست که پس از موفقیت این رشته در رقابتهای المپیک انتظارات از این رشته بالا رفته است و تمامی قدرتهای برتر دنیا درصدد مقابله و رویارویی با ما هستند.

خطیب تصریح کرد: تا زمانی که کادر مدیریتی فعلی در فدراسیون کشتی هستند بهیچ عنوان با استعفای آقای بنا موافقت نمی کنیم و موضوع دغدغه های ایشان در جلسه چهارشنبه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی بررسی می شود و مسلما با توجه به تاکیدات دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان با تمام توان در صدد مرتفع کردن آنها هستیم.

وی با اشاره به جلسه چهارشنبه هفته گذشته با دکتر عباسی اظهار داشت: در این جلسه وزیر محترم ورزش بر حمایت از کادر فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی و آزاد تاکید ویژه ای داشتند و ایشان دستور ویژه ای برای برگزاری مناسب جام جهانی تهران داده اند.

خطیب تاکید کرد: نامه ای نیز دیروز از طرف وزیر ورزش برای ما ارسال شد که باعث دلگرمی مجموعه فدراسیون کشتی شد و مسلما تلاش می کنیم با حداقل رساندن حاشیه ها دغدغه های به جای آقای بنا را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: البته با مساعدت وزارت ورزش در بخش نخست با پرداخت مبلغی مطالبات کادر فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی و آزاد و بحث تغذیه کشتی گیران در اردو را مرتفع کردیم و قرار است امروز نیز جلسه ای با دکتر ساور معاون محترم وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم تا بقیه مسائل نیز در آینده مرتفع شود.

خطیب با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تهران خاطر نشان کرد:با نظر مساعد آقای محمد بنا اردوی فرنگی کاران برای شرکت در این رقابتها به بهترین شکل دنبال می شود تا نتیجه خوبی در این رقابتها کسب شود و به امید خدا آقای بنا نیز به تیم ملی باز می گردند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون