با حضور در محل خانه کشتی تهران/محسن پودنکی میهمان تمرینات فرنگی و آزادکاران شد

یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ 11:33

دلجویی مربیان و کشتی گیران از فرنگی کار با اخلاق

محسن پودنکی عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی عصر دیروز(شنبه) با حضور در محل خانه کشتی تهران از نزدیک تمرینات فرنگی و آزادکاران در راه جام جهانی تهران را تماشا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پودنکی که مدتی است با یک بیماری سخت دست به گریبان است، دیروز از قم به تهران آمد تا روند معالجات درمانی خود را دنبال کند.

 

اعضای کادر فنی و کشتی گیران فرنگی و آزادکار در دیدار با این کشتی گیر با اخلاق و محجوب کشورمان برای وی آرزوی سلامتی کردند.

 

پودنکی در جام جهانی 2005 تهران ملی‌پوش وزن 74 کیلوگرم بود و به همراه تیم ملی کشتی فرنگی ایران عنوان سوم جام جهانی را به دست آورد. او در دورانی که عضو تیم ملی بود، با چهره‌های شاخص جهان نبرد تنگاتنگی داشت. او با وارترس سامورگاشف قهرمان المپیک سیدنی و دارنده دو مدال طلای جهان در سال‌های 1999 و 2005 سابقه رقابت دارد. این کشتی‌گیر قمی حتی تا آستانه حضور در المپیک 2004 آتن هم پیش رفت اما در مسابقه‌های گزینشی بخت با او یار نبود.

 

پودنکی در سال 88 توموری که در گوشش بود را عمل کرد و بهبود یافت اما پس از این که قرار شد 15 جلسه رادیوتراپی داشته باشد تا تومور عود نکند به دلیل خرابی دستگاه رادیوتراپی حال او رو به وخامت گذاشت. بعد از یک سال نیز علائمی از قبیل عدم تعادل، مشکل در تکلم، بلع و... در پودنکی به وجود آمد که پزشکان دلیل آن را خراب بودن دستگاه رادیوتراپی دانستند و متاسفانه این قضیه منجر به ضایعه مغزی او شد.

 

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برای این عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی از درگاه خداوند متعال آرزوی بهبودی کامل و طول عمر دارد.


برچسب ها :