دکتر سجادی: همه باید از کشتی حمایت کنند

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ 13:40

انتخابات فدراسیون کشتی بعد از جام جهانی برگزار می شود

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد : انتخابات فدراسیون کشتی بعد از جام جهانی تهران برگزار خواهد شد .
دکتر حمید سجادی در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جوانان ، با اشاره به نشست ویژه اخیر در رابطه با مسایل کشتی در حضور وزیر ورزش و جوانان، اضافه کرد : در این نشست بررسی جامعی از اتفاقات کشتی ایران بعد از المپبک لندن تا امروز صورت گرفت و حاضران در جلسه پیرامون مسایل اتفاق افتاده و برنامه ریزیهای صورت گرفته در راه برگزاری جام جهانی تهران گزارش های لازم را به لحاظ فنی و تدارکاتی ارایه دادند .
وی با تاکید بر اینکه جملگی باید بکوشیم تا موفقیت های سترگ کشتی در المپیک لندن تداوم یابد، بر حفظ آرامش در این رشته تصریح کرد و گفت : بدیهی است در شرایط امروز کشتی بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد و تمام کسانی که دل در گرو موفقیت های این رشته دارند ، باید کمک حال آن باشند تا همچنان شاهد موفقیت ها و پبروزیهای کشتی باشیم .
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: همدلی در کشتی و ورزش رمز موفقیت و نیل به افتخارات جهانی و بین المللی به حساب می آید و همه وظیفه داریم با حمایت و تقویت ساختار و ارکان کشتی ، زمینه ای را فراهم آوریم که این رشته همچنان در عرصه رقابت های محتلف بدرخشد .
سجادی تصریح نمود: وزارت ورزش و جوانان به هیچوجه نمی خواهد اجازه دهد که کشتی ایران آسیب و لطمه ای ببیند ، برای همین مسایل را بخوبی رصد کرده و با حمایت های مادی و معنوی از کشتی ، به دنبال ترسیم دورنمایی روشن از این رشته است .
وی با اشاره به اینکه انتخابات فدراسیون کشنی بعد از رقابت های جام جهانی تهران برگزار خواهد شد ، گفت : وزارت به دنبال برگزاری انتخاباتی خوب در این رشته است تا با تثبیت مدیریت در فدراسیون، برنامه ریزی لازم برای حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی و همینطور بازیهای المپیک برزیل مورد توجه قرار گیرد .


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی(گزارش تصویری2)
از روز شنبه 8 اردیبهشت ماه و در کرمان
بازی بسکتبال تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
اخباری از کشتی استان گلستان (همراه با کلیپ)
به میزبانی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 1)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 1)
فدراسیون کشتی برترین فدراسیون ورزشی در سال ۱۴۰۲ شد