دکتر سجادی: همه باید از کشتی حمایت کنند

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ 13:40

انتخابات فدراسیون کشتی بعد از جام جهانی برگزار می شود

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد : انتخابات فدراسیون کشتی بعد از جام جهانی تهران برگزار خواهد شد .
دکتر حمید سجادی در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جوانان ، با اشاره به نشست ویژه اخیر در رابطه با مسایل کشتی در حضور وزیر ورزش و جوانان، اضافه کرد : در این نشست بررسی جامعی از اتفاقات کشتی ایران بعد از المپبک لندن تا امروز صورت گرفت و حاضران در جلسه پیرامون مسایل اتفاق افتاده و برنامه ریزیهای صورت گرفته در راه برگزاری جام جهانی تهران گزارش های لازم را به لحاظ فنی و تدارکاتی ارایه دادند .
وی با تاکید بر اینکه جملگی باید بکوشیم تا موفقیت های سترگ کشتی در المپیک لندن تداوم یابد، بر حفظ آرامش در این رشته تصریح کرد و گفت : بدیهی است در شرایط امروز کشتی بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد و تمام کسانی که دل در گرو موفقیت های این رشته دارند ، باید کمک حال آن باشند تا همچنان شاهد موفقیت ها و پبروزیهای کشتی باشیم .
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: همدلی در کشتی و ورزش رمز موفقیت و نیل به افتخارات جهانی و بین المللی به حساب می آید و همه وظیفه داریم با حمایت و تقویت ساختار و ارکان کشتی ، زمینه ای را فراهم آوریم که این رشته همچنان در عرصه رقابت های محتلف بدرخشد .
سجادی تصریح نمود: وزارت ورزش و جوانان به هیچوجه نمی خواهد اجازه دهد که کشتی ایران آسیب و لطمه ای ببیند ، برای همین مسایل را بخوبی رصد کرده و با حمایت های مادی و معنوی از کشتی ، به دنبال ترسیم دورنمایی روشن از این رشته است .
وی با اشاره به اینکه انتخابات فدراسیون کشنی بعد از رقابت های جام جهانی تهران برگزار خواهد شد ، گفت : وزارت به دنبال برگزاری انتخاباتی خوب در این رشته است تا با تثبیت مدیریت در فدراسیون، برنامه ریزی لازم برای حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی و همینطور بازیهای المپیک برزیل مورد توجه قرار گیرد .


برچسب ها :