پیگیری کارگاههای فنی با حضور 90 آزادکار از سراسر کشور/

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ 11:18

انجام تمرینات فنی برای استعدادهای برگزیده

مربیان در کلاسهای آموزشی شرکت می کنند

مرحله دوم اولین کارگاه فنی ویژه استعدادهای برگزیده سراسر کشور از یکشنبه با حضور 90 آزادکار از سراسر کشور در محل خانه کشتی تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مرحله دوم این کارگاهها استعدادهای برگزیده معرفی شده از هیئت های کشتی به همراه مربیان سازنده ای از سراسر کشور حضور دارند.

در این تمرینات که تا فردا در محل خانه کشتی تهران دنبال می شود، مربیان و کشتی گیران دعوت شده در کلاسهای آموزشی زیر نظر رسول خادم مدیر فنی تیمهای ملی و اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان شرکت کردند.

در سه روز اول این کارگاهها کشتی گیران عصر دیروز تمرینات خود را با یک جلسه نرمش و کلاس آموزشی آغاز کردند و صبح امروز نیز این کلاس‌های فنی در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

در این کلاسها ابتدا مربیان دعوت شده به روی تشک های خانه کشتی می آیند و در کلاسهای آموزشی جهت یکسان سازی تمرینات شرکت کردند و در ادامه 70 آزادکار معرفی شده از سوی هیئت های کشور بروی تشک ها می آیند و در کلاسهای فنی آموزشی ویژه، فنون مختلف از جمله انواع زیرگیری وکار کردن روی دست ها  را آموزش می بینند

این کلاس آموزشی تا روز 7 دی ماه در محل خانه کشتی تهران دنبال می شود و در پایان این کارگاهها نفرات برتر با نظر کادر فنی در مسابقات فصلی امید که نیمه دوم بهمن ماه برگزار می شود، شرکت می کنند تا نفرات برگزیده شانس حضور در مرحله اول انتخابی تیم ملی را داشته باشند.


برچسب ها :