رنگرز:مسابقات عمومی را با حمایت حامیان مالی برگزار کردیم

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ 11:50

دغدغه فرنگی کاران را برطرف می کنیم

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: مسابقات عمومی کشتی فرنگی و آزاد را با حمایت حامیان مالی برگزار کردیم و فدراسیون در این زمینه هزینه ای انجام نداده است.
حسن رنگرز در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رقابتهای عمومی با توجه به برگزاری این رقابتها بعنوان اولین دوره در سطح خوب و قابل قبولی برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات بتازگی در کارگاههای فنی کشتی شرکت کردند.
وی ادامه داد: مسلما در این رقابتها چهره های جدیدی دیده شده اند که می توانند بعنوان استعدادهای بالقوه در آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند.
رنگرز تصریح کرد: البته بخشی از جوایز کشتی گیران و مربیان رقابتهای عمومی فرنگی نیز باقی مانده است که فدراسیون بزودی آنرا پرداخت می کند، ضمن اینکه دغدغه فرنگی کاران در زمینه کم کردن ده درصد مالیات که در رشته آزاد نیز لحاظ شده بود را به روشهای دیگر برطرف می کنیم.
وی اظهارداشت: خواسته های محمد بنا و اعضای کادر فنی تیم ملی فرنگی به حق است، مجموع فدراسیون کشتی تلاش می کند شرایط و امکانات لازم را برای فرنگی کاران فراهم کند که با توجه به رایزنی های صورت گرفته مشکل آنها نیز به زودی حل خواهد شد.
رنگرز در مورد مسائل مربوط به اساسنامه فدراسیون کشتی تصریح کرد: به هیچ عنوان تعلیقی در کار نیست، مذاکرات بسیار خوبی با فیلا داشتیم و آنها نیز نسبت به فدراسیون کشتی ایران نظر مثبتی دارند و به طور حتم با توجه به جایگاهی که کشتی کشورمان در دنیا به دست آورده ما از این گذر نیز به سادگی عبور خواهیم کرد.
دارنده مدالهای طلا و برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون کشتی و شخص آقای خطیب دنبال این هستند که بتواند امکانات لازم را فراهم کنند و با توجه به حجم بسیار فعالیت‌های فدراسیون کشتی بخش عمده‌ای از هزینه‌ها از طریق بخش خصوصی تامین شده است و امور را با علیرغم محدودیت ها دنبال می کنیم.

 


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما
در مجمع عمومی شورای کشتی آسیا اعلام شد؛