افتخاری: صابریون از تمامی ظرفیت های کشتی همدان بهره بگیرد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ 10:32

امیدوارم شاهد رشد کشتی استان باشیم

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: باید از تمامی ظرفیت های کشتی همدان بهره گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سید عبدی افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در مجمع انتخابات هیئت کشتی این استان، با اشاره به سابقه دیرینه همدان در کشتی کشور گفت: استان همدان از دیر باز جایگاه بسیار خوبی در کشتی کشور داشته است و این نشان از توجه مردم این دیار به این رشته ورزشی دارد.
وی ادامه داد: علاقه مردم و وجود پیشکسوتان و قهرمانان متعدد در کشتی استان، مسولیت متولیان کشتی ومدیریت ورزش استان را بسیار سخت و دشوار نموده است و آقای صابریون به عنوان رییس هیات کار سختی پیش رو خواهند داشت.
سید عبدی افتخاری در ادامه به معرفی کاندیدای تصدی ریاست هیات پرداخت و گفت: افردای که برای مجمع نامزد شده اند همگی افرادی دلسوز و با سوابق مدیریت بالا در امر کشتی هستند .
وی افزود: برخی افراد و رسانه ها انتخابات هیات ها را انتصابات از قبل تعیین شده می دانند ولی به شخصه به عنوان رییس مجمع با هیچ فرد و گروه خاصی برای انتخاب فرد خاصی تماس و دیدار نداشته ام و هیچ کاندیدی را نیز به اعضای مجمع توصیه نکرده ام و به طور جد اعلام می کنم این مجمع یکی از پاک ترین و قویترین مجمع های کشور می باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: هر یک از افراد این مجمع صاحب تنها یک رای هستند و اعضای مجمع در مقابل رای خود مسئول هستند و آنان هستند که آینده کشتی استان را رقم می زنند.
وی خطاب به صابریون رییس منتخب مجمع هیات کشتی استان گفت: آقای صابریون با تجربه چهار سال گذشته خود می توانند راهی جدید برای موفقیت آینده هیات رقم بزنند و ایشان باید از تمامی ظرفیت ها در کشتی استان به نحو احسن بهره ببرند تا انشالله با اتحاد و همدلی همه پیشکسوتان و اهالی کشتی استان شاهد موفقیت ها و شکوفایی کشتی استان در کشور باشیم.

 


برچسب ها :