رنگرز :یکی از برنامه ها، احیای کشتی در استان های کشتی خیز است

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ 10:29

همدان از قطب های اصلی کشتی کشور است

نایب رییس فدراسیون کشتی کشور گفت: همدان از استان های پرافتخار و مدال آور ورزش کشتی و یکی از قطب های اصلی کشتی کشور به شمار می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسن رنگرز نایب رییس فدراسیون کشتی دیروز در مجمع انتخابات رییس هیات کشتی همدان افزود: استان همدان از دیرباز مهد قهرمانان و پهلوانان با اخلاق کشتی کشور بوده است و کشتی گیران بزرگ و ماندگاری از این خطه در میادین جهانی روی سکوهای قهرمانی رفته و می روند.
وی ادامه داد: مجمع انتخاباتی کشتی استان همدان از بهترین مجمع های کشور محسوب می شد که افراد بسیار توانمند و آگاه به کشتی در آن حضور داشتند و فضای بسیار باز و دموکراتیکی در فضای جلسه حاکم بود.
رنگرز تصریح کرد: یکی از برنامه های فدراسیون گسترش کشتی و احیای این ورزش در استان های کشتی خیز کشور است و رییس جدید کشتی استان همدان به مراتب مسوولیت سنگین تری نسبت به گذشته خواهد داشت و کشتی همدان باید با اتحاد و خرد جمعی استان همدان جایگاه گذشته خود را کشور بدست آورد .
وی تاکید کرد: فدراسیون کشتی همواره تاکید بر تلاش هیات های استان ها در تقویت زیرساخت ها بویژه توجه به پشتوانه سازی در رده های سنی مختلف دارد و انتظار داریم استان همدان که یکی از قطب های اصلی کشتی کشور به شمار می رود نیز با جدیت و تلاش مضاعف این خط مشی را طی کند.
دارنده مدالهای طلا و برنز کشتی فرنگی جهان در پایان از تلاش های مدیر کل ورزش و جوانان استان در تلاش برای پیشبرد و موفقیت کشتی استان تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون