با اعلام حوزه مدیریت تیمهای ملی کشتی آزاد/استانها استعدادهای برتر خود را برای حضور در کارگاههای فنی معرفی کنند

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ 23:28

پایان آذرماه آخرین فرصت

با اعلام حوزه مدیریت تیمهای ملی کشتی آزاد، هیئت های کشتی استانها باید استعدادهای برتر خود را برای حضور در کارگاههای فنی ویژه تا انتهای آذر ماه به فدراسیون کشتی معرفی کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به اینکه در راستای تحقق فرآیند ارتقاء سطح کیفی قابلیت های فنی کشتی گیرانی که در جایگاه پشتوانه تیم های ملی کشتی آزاد کشور قرار دارند، ضرورت دارد از روشهای مختلف نسبت به شناسایی استعدادهای موجود و بالقوه کشتی آزاد کشور اقدام شود.

بر این اساس، حوزه فنی مدیریت تیم های ملی کشتی آزاد در نظر دارد با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های فنی هیات های محترم استان ها نسبت به شناسایی استعدادهای مذکور اقدام نماید. از اینـرو هیات های استان ها می توانند بر مبنای جدول زیر با توجه به "رده بندی هیات های کشتی استان در سال 1390 با توجه به شاخص های تعیین شده" نسبت به شناسایی و معرفی استعدادهای بالقوه و برتر کشتی آزاد در رده سنی بزرگسالان استانهای خود، حداکثر تا انتهای آذرماه سال جاری به حوزه فنی مدیریت تیم های ملی کشتی آزاد اقدام نمایند.


لازم به ذکر است، با توجه به اینکه جمعی از کشتی گیران مستعد هر استان از طریق حضور در مسابقات قهرمـانی کشور، لیگ باشگاه های کشور و نیز مسابقات عمومی کشتی آزاد کشور شناسایی شده و یا امکان شناخت آن ها برای ناظران فنی حوزه مدیریت تیم های ملی کشتی آزاد فراهم می باشد، پیشنهاد می شود هیات های محترم استان ها در انتخاب کشتی گیران مستعدی که علیرغم ظرفیت های بالقوه خود، به دلیل وجود کشتی گیران فنی برتر در استان، امـکان حـضور در مـسابقات قهـرمانی کشور و یا لیگ باشگاه های کشور را نداشته و ندارند  و یا در میان کشتی گیران برگزیده مسابقات عمومی کشتی آزاد کشور جهت شرکت در کارگاه فنی آذرماه سال جاری نیز قرار  نداشته اند را در اولویت گزینش قرار دهند.

 

" جدول رده بندی هیات های کشتی استان ها در سال 90 برای معرفی نفرات مستعد برای حضور در کارگاههای فنی"

ردیف

استان

تعداد کشتی گیر مستعد

1

استان اول

25 کشتی گیر مستعد

2

استان دوم

20 کشتی گیر مستعد

3

استان سوم

15 کشتی گیر مستعد

4

استان های چهارم تا یازدهم

هر استان 7 کشتی گیر مستعد

5

استان های یازدهم تا بیست و یکم

هر استان 4 کشتی گیر مستعد

6

استان بیست و یکم الی سی ام

هر استان 2 کشتی گیر مستعد

نحوه اعلام اسامی: تلفن : 44739065 – 021     پست الکترونیک :  koshtiazadiran@gmail.com


برچسب ها :