سید جواد رفوگر: ایران مرکز کشتی فیلا می‌شود

یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ 12:06

قازاریان در ایران کلاس برگزار می کند

تدریس رسول خادم با استقبال مربیان و مسئولان فیلا مواجه شد

رئیس انستیتو بین‌المللی کشتی گفت: درخواست برگزاری کلاس مربیگری در سال 2013  و یا 2014 را به فیلا دادیم.
سید جواد رفوگر در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در حاشیه حضور در کلاس بین‌المللی فیلا آقای خادم، من، دکتر محبوبی و دکتر میرزایی جلسه‌ای را با سران فیلا داشتیم.
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد آقای قازاریان عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی دی ماه سال جاری کارگاه چهار روزه‌ای را در مورد مسائل برنامه‌ریزی کشتی بخصوص در رده‌ی سنی نوجوانان در ایران برگزار کنند.
رفوگر تصریح کرد: زمان دقیق و اسامی مربیان واجد شرایط در این کلاس متعاقبا اعلام می‌شود.
وی تأکید کرد: مورد دیگر مطرح شده در این نشست بحث میزبانی ایران در کلاس‌های بین‌المللی مربیگری در سال‌های 2013 یا 2014 میلادی بود که پیرو نامه‌های ارسالی به فیلا مجددا آمادگی خود را اعلام کردیم و قرار شد در جلسه هیأت رئیسه فیلا که قبل از سال نو میلادی برگزار می‌شود در اینمورد تصمیم‌گیری شود.
رفوگر با اشاره به اینکه در این دیدار در مورد همکاری با مرکز کشتی فیلا در قطر نیز بحث و تبادل نظر شد، اظهار داشت: پیرو جلسه‌هایی که با دکتر کیم رئیس شورای کشتی آسیا در مورد افزایش سطح دانش مربیان قاره کهن داشتیم آمادگی خود را برای تجهیز نرم‌افزاری این مرکز اعلام کردیم که با موافقت مسئولان فیلا همراه شد.
وی ادامه داد: همچنین در این نشست با اشاره به حضور مدرسان زبده ایرانی در بخش‌های تئوری و علمی و همچنین امکانات سخت‌افزاری آمادگی ایران را برای مرکزیت آموزشی فیلا اعلام کردیم که قرار شد در این زمینه درخواست و مستندات خود را به فیلا اعلام کردیم.
رفوگر افزود: مسئولان فدراسیون جهانی کشتی از همکاری حوزه مدیریت تیم‌های ملی و انستیتو کشتی ایران برای رشد مسائل علمی در کشتی ایران تمجید کردند.
وی در مورد تدریس رسول خادم در کلاس بین‌المللی مربیگری فیلا در بلغارستان اظهار داشت: کلاس آقای خادم بسیار پربار بود و بارها با تشویق شرکت کنندگان همراه شد و ایشان ریزه‌کاری‌ها در مورد فنونی مانند زیرگیری را به مربیانی از بیش از 50 کشور دنیا آموزش داد.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی ادامه داد: این کلاس تا حدی مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت که قازاریان در پایان حدود 15 دقیقه راجع به آقای خادم و آموزش اصولی صورت گرفته، صحبت کردند.
دبیر سابق فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: 13 مربی ایرانی حاضر در این دوره حضور فعالی در این کلینک داشتند.


برچسب ها :