دارنده مقام اول مسابقات کشتی جایزه بزرگ کشور:

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ 09:21

کشتی خراسان رضوی نیازمند توجه جدی مسوولان است

قهرمان خراسانی رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ کشور اظهار داشت: کشتی خراسان رضوی به توجه جدی مسوولان نیاز دارد تا کشتی‌گیران جوان انگیزه از دست رفته خود را باز یابند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رضا بیات کشتی‌گیر سبزواری که در رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ کشور توانست مقام اول وزن 84 کیلوگرم را کسب کند، گفت: هیچ گونه اطلاع‌رسانی در مورد برگزاری مسابقات کشوری از سوی هیات کشتی استان به کشتی‌گیران شهرستانی نمی‌شود.

وی که سهمیه حضور در مسابقات جام تختی را نیز کسب کرده است درباره حضورش در رقابت‌های جایزه بزرگ کشور، افزود: با پیگیری اخبار سایت فدراسیون کشتی، از این رقابت‌ها با خبر شدم و با هزینه شخصی در این رقابت‌ها شرکت کردم.

بیات در مورد وضعیت کشتی‌گیران خراسان رضوی در این مسابقات گفت: تمامی نمایندگان استان در مسابقه جایزه بزرگ تهران با هزینه شخصی و بدون مربی شرکت کرده بودند که نمی‌توان نام تیم استان را بر آن نهاد.

کشتی‌گیر تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار با تاکید بر اینکه رشد کشتی خراسان رضوی دلسوزی مسوولان را می‌طلبد، عنوان کرد: در گذشته بیشتر اوزان تیم ملی کشور متعلق به کشتی‌گیران خراسان بود که در صورت توجه به آن دوباره شاهد حضور کشتی‌گیران استان در تیم‌های ملی خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاشم را برای حضور در تیم ملی کشتی ایران انجام می‌دهم تا نماینده شایسته‌ای برای خراسان رضوی باشم.

 

 

 


برچسب ها :