رضایی: کشتی گیران حاضر در اردو شانس شرکت در جام جهانی را دارند

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ 15:17

به جز مدال آوران المپیک همه مدعیان باید در قهرمانی کشور شرکت کنند

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کشتی گیرانی که در مرحله اول و دوم اردو در تمرینات حضور داشته اند شانس شرکت در جام جهانی تهران را دارند.

علیرضا رضایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: هیات کشتی استان مازندران با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی اعلام کرد که تقوی به دلیل گرفتاری های شخصی نمی تواند در مرحله اول تمرینات حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: تقوی به مرحله دوم تمرینات هم دعوت شد اما شاید از آنجا که تمایلی به حضور در جام جهانی تهران ندارد در این اردو حاضر نشد.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: کشتی گیران حاضر در المپیک شانس حضور در جام جهانی تهران را دارند و بر این اساس نفراتی مانند رحیمی، اسماعیل پور، گودرزی، لشگری، قاسمی و حتی یزدانی علیرغم مصدومیت از ابتدای اردوها در کنار سایر نفرات حضور داشته اند.

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: تمام کشتی گیران به جز سه مدال آور کشتی ایران در رقابتهای المپیک 2012 لندن برای کسب دوبنده تیم ملی باید در رقابتهای قهرمانی کشور شرکت کنند تا در صورت حضور در بین نفرات برتر شانس شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی سال 2013 میلادی را داشته باشند.


برچسب ها :