عارف ربطی: سه اعزام در دستور کار داریم

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ 12:28

تعامل مدیریت تیم‌های ملی با انستیتو ایده‌آل است
باید از نیروهای جوان در پست‌های بین‌المللی استفاده کنیم

دبیر فدراسیون کشتی گفت: امور و مسائل فدراسیون بخوبی و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته بخوبی پیش می‌رود.
عارف ربطی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی افزود: امور تمامی کمیته‌های فدراسیون کشتی با دقت و حساسیت خاص خود دنبال می‌شود و تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای تمامی امور از جمله میزبانی جام جهانی انجام شده است.
وی ادامه داد: در چند روز آینده سه اعزام به قزاقستان و روسیه در رده‌های بزرگسالان فرنگی و نوجوانان و بزرگسالان آزاد را در دستور کار خود داریم.
ربطی تصریح کرد: لیگ کشتی آزاد طبق برنامه از 23 آبان ماه آغاز می‌شود و مطمئنا با حضور تیم‌های خوب شاهد مبارزات دیدنی خواهیم بود و این در حالی است که لیگ‌های برخی رشته‌ها با افت تیم روبرو بوده‌اند.
وی تأکید کرد: امور تمامی کمیته‌ها از جمله روابط بین‌الملل بخوبی دنبال می‌شود و همانطور که پیش از این اعلام شد استعفای آقای خالدی بدلیل بیماری و مسائل شخصی بود و از طرفی وی تمایل به حضور در پست نایب رئیس کنفدراسیون آسیا را داشت که این امر برای فدراسیون میسر نبود و باید در اینگونه پست‌ها از نیروهای جوان‌تر استفاده کنیم.
ربطی اظهار داشت: در مورد استعفای آقای اطاعتی نایب رئیس پیشین انستیتو نیز وی در نامه‌ای دوری راه را دلیل این امر عنوان کرده است و بنا به اعلام خودش همچنان بعنوان مسئول آموزش کمیته داوران همکاری می‌کند ضمن اینکه فکر می‌کنم تعامل مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و انستیتو کشتی بسیار خوب و ایده آل است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رقابت‌های عمومی کشتی آزاد در چهار وزن اول به بهترین شکل برگزار شد و ما در این مسابقات شاهد ایجاد انگیزه در مربیان و کشتی‌گیران بودیم که این امر می‌تواند به رشد کشتی کمک کند.
 


برچسب ها :