رفوگر: تمامی استعدادها می توانند در رقابتهای عمومی شرکت کنند

یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ 11:41

این مسابقات به نفع هیئت ها است

رئیس انستیتو بین المللی کشتی ایران گفت: تمامی آزادکاران مدعی می توانند در رقابتهای عمومی کشتی شرکت کنند و این مسابقات یک ایده نو برای میدان دادن به تمامی استعدادهای کشتی است.

سید جواد رفوگر در گفت و گو با روابط عمومی فدارسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برگزاری رقابت‌های عمومی کشتی آزاد یک برنامه خوب برای شناسایی استعدادهاست و بالخصوص نفراتی که فرصتی برای نشان دادن توانمندیهای خود نداشته اند می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور تمامی کشتی گیران از سراسر کشور در این رقابت ها آزاد است و جوایز نقدی را برای این مسابقات در نظر گرفته‌اند این امر می تواند انگیزه مضاعفی به تمامی آزادکاران بدهد.

رئیس سابق فدراسیون کشتی تصریح کرد: کادر فنی می‌تواند از این موقعیت نفرات مستعد را شناسایی کرده و آنها را با یک برنامه مناسب زیر نظر بگیرد.

دبیر سابق فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: رقابتهای عمومی کشتی آزاد از طرفی به نفع  هیئت های سراسر کشور بالخصوص استانهایی است که فرصت عرض اندام کمتری در رقابتهای قهرمانی کشور دارند.

رقابتهای عمومی کشتی آزاد روزهای 11، 12، 18 و 19 آبان ماه و هر روز در دو وزن با جایزه 140 میلیون تومانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون