علی اکبر حیدری: رقابت‌های عمومی باشگاه‌ها را فعال می‌کند

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ 12:14

برخی اظهار نظرها جلوی جوانگرایی را می‌گیرد
باید کمک کنیم افتخارات کشتی در المپیک 2016 تکرار شود

دارنده مدال برنز المپیک 1964 توکیو گفت: رقابت های عمومی کشتی آزاد می‌تواند باشگاه‌های سراسر کشور را فعال کند.
علی اکبر حیدری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: ‌برگزاری این مسابقات می‌تواند فعالیت و انگیزه مربیان و هیئت ها را افزایش دهد.
وی در مورد تغییرات صورت گرفته و حضور محمد بنا بعنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی ادامه داد: حالا که کشتی فرنگی ایران به یک شخصیت جهانی رسیده است و توانسته در المپیک سه مدال طلا کسب کند من این کار تفکیک شده را می‌پسندم.
حیدری در مورد برخی اظهارنظرهای صورت گرفته در مورد فدراسیون کشتی اظهار داشت: در رابطه با نقد یک فدراسیون باید یک زمان 4 ساله بگذرد تا بتوان قضاوت درستی در مورد آن مجموعه مدیریتی داشت.
وی با اشاره به اینکه برخی اظهارنظرهای این چنینی جلوی کارهای ریشه‌ای و جوانگرایی در کشتی را می‌گیرد، تصریح کرد: عملکرد یک مجموعه باید المپیک تا المپیک مورد بررسی قرار گیرد و به خاطر همین مسئله است که ما جوانگرایی نمی‌کنیم و کسب نتایج در رقابت‌های جهانی را مدنظر قرار می‌دهیم ولی هدف اصلی باید موفقیت در المپیک‌ها باشد.
حیدری با اشاره به اینکه برخی کشورها نظیر آمریکا این شیوه را دنبال می‌کنند افزود: این کشورها کشتی‌گیران خود را در تورنمنت‌های مختلف و مسابقات جهانی محک می‌زنند و در نهایت با بررسی تمامی جوانب امر یک تیم موفق را راهی المپیک می‌کنند.
وی در مورد برخی اظهارنظرها در مورد عملکرد مدیریت فعلی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: سرپرست فدراسیون کشتی سابقه چندین ساله مدیریت بر ورزش کلان شهر تهران دارد و اگر ایشان بتواند نظر مجمع را جلب کند و بعنوان رئیس انتخاب شود همه‌ی جامعه کشتی باید کمک کنیم تا افتخارات کشتی در المپیک 2016 برزیل تکرار شود.
حیدری در پایان گفت: در گذشته نیز مدیرانی نظیر قره‌گوزلو، ترکان و یزدانی خرم در فدراسیون کشتی مدیریت کرده‌اند که از جنس این رشته نبوده و نتایج خوبی را هم کسب کرده‌اند زیرا در کنار خود افراد توانمندی نظیر طالقانی، برزگر و صنعتکاران را قرار داده‌اند و هم‌اکنون هم با حضور محمد بنا و رسول خادم بعنوان مدیران‌ تیم‌های ملی این شرایط فراهم است.


برچسب ها :