حسین مرعشیان: حضور موفقی در فنلاند داشتیم

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ 12:13

در وزن 96 کیلوگرم مغلوب ناداوری شدیم

مربی تیم کشتی فرنگی دانشجویان گفت: با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در قلب اروپا و حضور حریفان قدرتمندی از این کشورها حضور موفقی در این رقابت‌ها داشتیم.


حسین مرعشیان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در فنلاند توانستیم سه مدال طلا کسب کنیم و این درحالی بود که کشور روسیه که در این مسابقات عنوان نخست را از آن خود کرده بود تنها صاحب یک مدال طلا شد و ترکیه نیز که دوم شده بود بدون طلا  به کار خود را در این مسابقات پایان داد.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری رقابت‌ها در فنلاند تیم‌های اروپایی با نفرات کامل شرکت کردند و حضور تیم‌های از بلاروس، مولداوی و دیگر کشورهای اروپایی سطح این مسابقات را بالا برده بود.


مرعشیان اظهار داشت: فکر می‌کنم کسب سه مدال طلا در 7 وزن کارنامه موفقیت آمیزی باشد ضمن اینکه در وزن 96 کیلوگرم نیز اگر مشکل ناداوری پیش نمی آمد ما می‌توانستیم صاحب یک مدال دیگر نیز شویم.


وی در مورد عملکرد دیگر کشتی‌گیران تیم دانشجویان تصریح کرد: نظرات کارشناسان همه محترم است اما باید بدانیم که دنیا بی کار ننشسته و آن‌ها هم در فکر ارتقاء و پیشرفت کشتی خود هستند و با توجه به اینکه کشتی‌گیران ما شناخته شده بودند تیم‌ها برای مقابله با ما برنامه داشتند.


مرعشیان در مورد عملکرد علی محمدی در وزن 66 کیلوگرم ادامه داد: متأسفانه این کشتی گیر به دلیل از دست دادن پدر خود با مشکلات روحی دست به گریبان بود که تلاش‌های ما نیز برای برطرف کردن این مشکلات ثمربخش نبود.


وی در پایان ضمن تشکر از حسن رنگرز سرمربی تیم دانشجویان، فدراسیون‌های کشتی و ورزش های دانشگاهی خاطرنشان کرد:  تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان در دهمین دوره این مسابقات پس از روسیه 50 امتیازی و ترکیه46 امتیازی با 44 امتیاز در جایگاه سوم جهان قرار گرفت و اختلاف امتیاز ما با تیم اول و دوم ناچیز بود و اگر آن مسئله برای محمدرضا اکبری پیش نمی‌آمد حتما نتایج بهتری کسب می‌کردیم.

 


برچسب ها :