هادی حبیبی: برای حضور در کورتین با مسئولان برگزاری هماهنگ کرده بودیم

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ 11:13

آزادکاران ما تنها 350 گرم اضافه وزن داشتند

مربی تیم کشتی آزاد دانشجویان گفت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی علیرغم نداشتن نقدینگی تیم ما را راهی رقابت‌های جهانی فنلاند کرد.
هادی حبیبی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی با توجه به داشتن اعتبار، اما نقدینگی لازم را برای اعزام تیم ما نداشت و علیرغم مشکلات تیم ما راهی کورتین فنلاند شد.
وی ادامه داد: قبل از اعزام تیم به فنلاند من به همراه توکلیان سرمربی تیم نامه‌ای را از سوی فدراسیون به سفارت ایران در فنلاند ایمیل و فکس کردیم و ساعت حضور خود را اعلام نمودیم که اصل نامه موجود است.
حبیبی تصریح کرد: وقتی به هلسینکی رسیدیم علیرغم هماهنگی با مسئولان برگزاری مسابقات و سفارت ایران هیچ وسیله نقلیه‌ای برای انتقال تیم در فرودگاه حضور نداشت علیرغم اینکه قرار بود هزینه آن را نیز ما بپردازیم.
وی تأکید کرد: محل برگزاری مسابقات یک کمپ بود و ما با سختی یک ماشین تهیه کردیم و با معطلی آن وسیله نقلیه در پمپ بنزین هفت دقیقه به پایان وزن‌کشی به آنجا رسیدیم.
حبیبی اظهار داشت: چی چی اوغلو نماینده دپارتمان کشتی فیزو به ما اعلام کرد که ما تنها برای مسائل پزشکی و وزن‌کشی 5 دقیقه فرصت داریم و سلطانی، مختاری و یوسفی تنها به ترتیب 100، 150 و 100 گرم اضافه وزن داشتند که طبیعی بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بهر صورت مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در حالی که دو کشتی‌گیر ما یوسفی و مختاری فقط چند دقیقه پس از وزن‌کشی به وزن قانونی خود رسیدند اجازه وز‌ن‌کشی را ندادند که این امری قانونی اما سخت گیرانه بود ولی در مجموع در 4 وزن دیگر نتیجه‌ی بدی را کسب نکردیم.


برچسب ها :