سید جواد رفوگر: دوره‌ها و کارگاه‌های دانش‌افزایی برگزار می‌شود

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ 11:30

دو کلاس مربیگری در کرج و رودهن در حال برگزاری است  

رئیس انستیتو بین‌المللی کشتی ایران گفت: دوره‌ها و کارگاه‌های ارتقاء و دانش‌افزایی آبان ماه در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.
سید جواد رفوگر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در حال هماهنگی هستیم تا دوره‌ها و کارگاه‌های ارتقاء و دانش‌افزایی مربیان را آبان ماه در استان‌های مازندران، ایلام، همدان، خراسان جنوبی، کردستان و مرکزی برگزار کنیم.
وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر کلاس مربیگری درجه 3 کشتی زیرنظر این مرکز علمی تحقیقاتی در شهرستان کرج در حال برگزاری است.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی تصریح کرد: کلاس مربیگری ارتقاء درجه 3 به 2 نیز هم‌اکنون زیر نظر مدرسان انستیتو کشتی ایران در رودهن در حال انجام است.
رفوگر تصریح کرد: پیشنهاد برگزاری 2 کارگاه 7 روزه با حضور مدرسان نخبه فیلا در دو رشته آزاد و فرنگی در آکادمی ملی المپیک را ارائه کرده‌ایم و برگزاری 4 کارگاه 4 روزه برای مدرسان انستیتو کشتی و مربیان نخبه کشور را نیز پیشنهاد داده‌ایم.
دبیر سابق فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد سازماندهی نظام استعدادیابی ویژه کشتی و تأمین خرید کتاب‌های علمی و تخصصی از سوی کمیته ملی المپیک نیز را ارائه کرده ایم.


برچسب ها :