لایق:رقابتهای جام دیمیتری کرکین در سطح بالایی برگزار شد

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ 09:47

میدان خوبی برای مبارزه با حریفان روس بود

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای بین المللی جام دیمیتری کرکین روسیه با حضور کشتی گیرانی از 18 کشور دنیا در سطح خوبی در شهر یاکوتسک برگزار شد.

رضا لایق در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در این مسابقات ده تیم از روسیه در کنار تیمهای آمریکا، گرجستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و چند کشور دنیا حضور داشتند.

وی ادامه داد:کشورهای مانند آمریکا و گرجستان و چند تیم دیگر با نفرات دوم و سوم خود در این رقابتها شرکت کرده بودند و زکی جونز سرمربی آمریکایی ها نیز این تیم را همراهی می کرد.

لایق تصریح کرد: این رقابتها میدان بسیار خوبی برای چهار کشتی گیر جوان و آینده ما بود و توانستند با سرشاخ شدن با کشتی گیران روس و کشورهای دیگر تجربه خوبی را کسب کردند.

وی تاکید کرد: اگر شرایط فراهم می شد و با کشتی گیرانی بیشتری در این مسابقات شرکت می کردیم می توانست میدان بسیار خوبی برای سایر نفرات ما نیز باشد که به دلیل صادر نشدن ویزا این امر فراهم نشد.

لایق در پایان خاطر نشان کرد: میزبانی این رقابتها بسیار ایده آل بود و مسئولان جمهوری یاکوتسک سرمایه گذاری بسیار خوبی در این رشته انجام داده اند و قرار است کمپ تمرینی کشتی گیران روس نیز در این منطقه برگزار شود.

رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه روزهای 15 و 16 مهرماه در شهر یاکوتسک برگزار شد.

 


برچسب ها :