محمد طلایی: همه نفرات دعوت شده باید به اردو بیایند

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ 10:26

روی مسائل فنی تمرکز داریم

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: همه نفرات دعوت شده به اردوی روز 8 مهرماه باید به خانه کشتی بیایند.
محمد طلایی در گفت و گو با روابط عمومی فدارسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پس از رقابت‌های المپیک با ترکیبی از نفرات دوم و سوم هر وزن راهی جام الکساندر مدوید شدیم تا به نفرات جوان و پشتوانه‌ها میدان بدهیم و از نتیجه کسب شده در این مسابقات راضی هستیم.
دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: پس از این مسابقات اولین مرحله اردوی ما که بیشتر اختصاص به کارهای تکنیکی و فنی دارد از روز 8 مهرماه آغاز می‌شود و ما سعی کردیم بیشتر کشتی‌گیران مدعی را به این اردو دعوت کنیم البته اگر کشتی‌گیر شایسته‌ی دیگری هم باشد به مراحل بعدی اردو دعوت می‌شود.
دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: تمامی کشتی‌گیرانی که به این مرحله از اردو دعوت شده‌اند باید روز 8 مهرماه به خانه کشتی بیایند زیرا نمی‌توان در یک فرصت کوتاه مشکلات فنی کشتی‌گیران را برطرف کرد و از طرفی ما باید در هر وزن چند کشتی‌گیر آماده داشته باشیم.
دارنده مدال برنز جهان خاطرنشان کرد: نفرات شاخص این اردوها که از این پس هر ماهه به مدت 10 روز برگزار می‌شود شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی در جام جهانی را دارند و از طرفی تمامی کشتی‌گیران مدعی هم باید در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت ‌کنند که این اردوها می‌تواند به روند آمادگی آن‌ها کمک کند.


برچسب ها :