جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی برگزار شد/

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ 11:59

خطیب: برنامه‌های کشتی آغاز شده است
نتایج نوجوانان در رقابت‌های جهانی بررسی شد

جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی عصر دیروز (شنبه) با حضور اعضاء در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این نشست حجت‌اله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه برنامه‌های فدراسیون آغاز شده است، اظهار داشت: در این راستا آزادکاران بزودی راهی جام مدوید در بلاروس می‌شوند و پیش‌نویس فرآیند انتخاب تیم‌های ملی نیز به هیأت‌های کشتی ارسال شده است که می‌تواند تحول خوبی در کشتی ایجاد کند.
وی ادامه داد: کشورهایی مانند آذربایجان با سرعت بسیار خوبی با تجهیزات و امکانات در حال رشد در کشتی دنیا هستند، کشورهایی مانند روسیه، ترکیه و آمریکا نیز در تمامی زمینه‌ها در کشتی در حال حرکت سریع هستند.
خطیب با اشاره به اینکه رقابت‌های نونهالان قهرمانی کشور پس از چند سال وقفه از سر گرفته می‌شود، اظهار داشت: باید نتایج تیم‌های کشتی ما در رقابت‌های جهانی نوجوانان و جوانان به خوبی مورد بررسی قرار گرد و موانع موجود در راه نتیجه‌گیری آسیب‌شناسی شود.
در ادامه این نشست سید جعفر موسوی سرپرست تیم کشتی آزاد نوجوانان و خلیل رشید محمدزاده سرمربی و مجید جهاندیده سرپرست تیم کشتی فرنگی نوجوانان گزارشی از روند برنامه‌ها و نتیجه‌گیری این تیم‌ها در رقابت‌های جهانی آذربایجان ارائه دادند.
سپس اعضای هیأت رئیسه از جمله حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی نظرات خود را در مورد نتایج کشتی نوجوانان و کشتی در رده‌های سنی پایه ارائه دادند.
ایمان‌زاده ذیحساب و خزانه دار فدراسیون کشتی در ادامه گزارشی از عملکرد مالی و بودجه فدراسیون ارائه داد.
همچنین عارف ربطی دبیر فدراسیون خواستار هماهنگی بیشتر سرپرستان تیم‌ها در راه اعزام به رقابت‌های بین‌المللی شد و اسداله رضایی مشاور اجرایی سرپرست فدراسیون کشتی نیز خواستار برخی اصلاحات ساختاری در امور فدراسیون شد.
دکتر حسن غفوری فرد، حجت‌اله خطیب سرپرست، حسن رنگرز نایب رئیس، عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی، علیرضا سلیمانی رئیس شورای سیاستگذاری، ایمان زاده، تخاوری بازرس، ابراهیم جوادی، دکتر محمد توکل، مصطفی داودی و اسداله رضایی برخی دیگر از مسئولان فدراسیون در این جلسه حضور داشتند.


برچسب ها :