اسماعیل پور: کلاس جدیدی از تمرینات را پشت سر گذاشتیم

یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ 11:25

یاد گرفتم تا لحظات آخر باید جنگید

دارنده مدال طلای آسیا گفت: برای شرکت در رقابتهای المپیک شیوه و کلاس جدیدی از تمرینات را پشت سر گذاشتیم.

مسعود اسماعیل پور آزادکار وزن 60 کیلوگرم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: از 29 دی ماه تمرینات خود را با کادر جدید برای حضور در رقابتهای المپیک 2012 لندن آغاز کردیم.

وی ادامه داد: من در رقابتهای آسیایی کره جنوبی به مدال نقره رسیدم و در مسابقات گزینشی قزاقستان توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم و به این ترتیب کادر فنی من اعتماد کرد و راهی المپیک 2012 لندن شدم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان اظهار داشت: در این مدت تمرینات متنوع و با برنامه ای را زیر نظر رسول خادم و اعضای کادر فنی انجام دادیم تمرینات سخت، فشرده و با برنامه که کلاس و شیوه ای جدیدی از تمرینات بود.

وی تصریح کرد: ما در این مدت ساعتها کلاسهای آنالیز اختصاصی و عمومی را زیر نظر مستقیم رسول خادم برگزار کردیم. در این کلاسها علاوه بر اینکه مشکلات فنی ما مشخص می شد با نقاط ضعف و قوت حریفان آشنا می شدیم.

اسماعیل پور تاکید کرد: نکته جالب توجه این بود که کادر فنی در اینمورد از ما نظر خواهی می کرد و ما ملزم بودیم که حریفان خود را به دقت آنالیز کرده و راههای مقابله با آنها را با مربیان به بحث می گذاشتیم.

وی ادامه داد در کلاسهای مرور فن اختصاصی خادم و همکارانش بصورت اختصاصی تمرین هر کشتی گیر را بیش از 45 دقیقه زیر نظر داشتند و ما در تمرینات با توجه به نوع حریفان خود تمرین می کردیم.

اسماعیل پور اظهارداشت: در المپیک موفق شدم ژوماگازیف نفر سوم جهان را شکست دهم که کشتی گیر بسیار قدرتمندی بود و در دیدار مقابل کودوخوف هم علاوه بر اشتباه داوری باید در آن سی ثانیه پایانی کار کودوخوف را تمام می کردم که نشد.

وی تصریح کرد: خادم تنها کسی بود که من می گفت می توانی کودوخوف را شکست دهی و بارها به من خودباوری داد فرصت بسیار خوبی را از دست دادم اما امیدوارم بتوانم جبران کنم.

اسماعیل پور خاطر نشان کرد: در این مدت با یک کلاس و شیوه جدید تمرین کردیم، آمادگی جسمانی ما به حدی بالا بود که سایتی اف بعد از باخت کودوخوف به حریف آذری به من گفت تو عامل باخت وی بودی بهرحال این شش ماه یک تجربه جدید، نو و البته دلپذیر برای من بود که از آن درسهای جدیدی گرفتم که مهمترین آن خودباوری و جنگیدن تا لحظه های پایانی بود.


برچسب ها :