حسن رنگرز:با این اتفاق تاریخی از روسها پیش افتادیم

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ 13:58
فرنگی کاران شاهکار کردند
مشاور وزیر ورزش و جوانان پس از درخشش شب گذشته ورزشکاران کشورمان در بازی‌های المپیک 2012 لندن اظهار داشت: نتایج درخشان ملی پوشان ایرانی در این المپیک، اتفاق بی نظیری را در تاریخ ورزش ایران رقم زد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسن رنگرز، نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: المپیک 2012 لندن میدان اولین‌های کشتی و حتی ورزش‌های دیگر کشورمان بود که توانست اتفاقات خوب و مبارکی را در این عرصه رقم بزند. ما برای اولین بار توانستیم در یک المپیک چهار مدال طلا بگیریم که در مقایسه با المپیک 2000 سیدنی و کسب سه مدال، یک پیشرفت قابل توجه است. ضمن اینکه برای اولین بار توانستیم در کشتی فرنگی صاحب سه مدال شویم که همین اتفاق تاریخی و بزرگ ما را برای اولین بار در تاریخ المپیک از حریف دیرنه‌مان روسیه پیش انداخت.

رنگرز در ادامه تصریح کرد: کاروان ورزشی ایران تا امروز صاحب هشت مدال رنگارنگ شده که چهار مدال آن طلاست و این نتیجه در شرایطی که هنوز ملی پوشان کشتی آزاد و تکواندو ما به میدان نرفته‌اند، یک نتیجه قابل توجه و بی نظیر است. کاروان ورزشی ایران همچنان روزهای خوب و افتخارآفرینی را پیش رو دارد و مطمئنا باشید طی روزهای آتی به مدال‌های بیشتری دست خواهیم یافت.


دارنده مدالهای طلا و برنز کشتی فرنگی جهان در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی اهالی ورزش و مردم ایران درخواست می‌کنم در این شب‌های بزرگ و ارزشمند ماه رمضان برای موفقیت ورزشکاران خود دعا کنند، چراکه اگر بتوانیم طی روزهای آتی با کسب مدال‌های بیشتر به جمع 10 کشور برتر رنگینگ مدال المپیک 2012 لندن بپیوندیم، بزرگترین اتفاق تاریخ ورزش ایران را رقم زده‌ایم.
برچسب ها :