محمد بنا: ما یک تیم هستیم

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ 16:30

تمام فرنگی کاران ما که قهرمان جهان شده اند در سر پا امتیاز گرفته اند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام کشتی گیران ما که قهرمان جهان شده اند در سرپا امتیاز گرفته اند و این یکی ازمعیارهای ما برای انتخاب المپیکی هاست.

محمد بنا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: بعد از المپیک 2012 پکن به صورت مستمر در کنار فرنگی کاران حضور دارم و تمامی سرمایه های کشتی فرنگی را به خوبی می شناسم.

وی ادامه داد: در انتخاب ملی پوشان المپیکی ما در کادر فنی تیم ملی معیارهای مختلفی را مد نظر داریم تا بهترین فرد برای حضور در این رویداد مهم انتخاب شود.

بنا با اشاره به اینکه همه ما یک تیم هستیم که می توانیم در کنار هم موفق شویم اظهار داشت: در سالهای اخیر کشتی گیرانی نظیر عبدولی و یا باباجان زاده با آن شرایط کشتی سنگین وزن مدال آور شده اند بنابراین کشتی گیری مد نظر من است که بتواند در سرپا خوب امتیاز کسب کند.

وی در مورد اخبار مطرح شده در مورد قهر طالب نعمت پور از اردوی تیم ملی تصریح کرد: وی از من شرایطش برای حضور در المپیک لندن را پرسید و من واقعیت را به وی گفتم.

بنا تصریح کرد: اخلاقی در این مدت در آسیایی کره جنوبی قهرمان شد، در گزینشی چین چند قهرمان جهان را برد و سهمیه المپیک را گرفت و در مسابقات رودروی نیز کفه ترازو به نفع وی است ضمن اینکه همانطور که گفتم با توجه به شناخت کافی که دارم فکر نمی کنم نیازی به مسابقه انتخابی درون اردویی باشد.

دارنده مدال نقره جهان در پایان با تقدیر از کشتی گیرانی که در رقابتهای جام جهانی روسیه افتخاری دیگر کسب کردند، خاطر نشان کرد: نتایج فرنگی کاران در این رقابتها به خصوص در وزن پنجم در تصمیم گیری من برای انتخاب المپیکی ها تاثیری ندارد و کشتی گیران اعزامی به المپیک 2012  لندن با هماهنگی مدیریت تیمهای ملی و طبق اعلام قبلی در زمان مقرر معرفی می شوند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون