تقی اکبرنژاد: تیم با انگیزه ای در اختیار داریم

سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ 10:32

با تمام توان به قزاقستان می رویم

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: با توجه به نحوه تمرینات و برنامه های آماده سازی، ‌هم اکنون تیم با انگیزه را برای حضور در این رقابتهای آسیایی در اختیار داریم. 
  
تقی اکبرنژاد درگفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: فردا 10 خرداد ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به آلماتی قزاقستان اعزام می شویم.

وی افزود: ترکیب تیم کنونی ما نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و تنها کشتی گیری که از سال قبل در ترکیب تیم امسال حضور دارد،‌ آرش دنگسرکی در وزن 60 کیلوگرم است.

اکبرنژاد تصریح کرد: خوشبختانه در طول برپایی اردوهای آماده سازی در چندین تورنمنت نیز حضور یافتیم که مطمئنا کشتی گیران ما در همین میادین بین المللی توانستند رو در روی حریفان خارجی قرار گیرند و کسب تجربه کنند.

وی با اشاره به حضور در تورنمنت بین المللی رومانی اظهار داشت : ما در انتخاب برخی از نفرات دچار تردید بودیم که با حضور در تورنمنت رومانی توانستیم تصمیم قطعی را در مورد آنان بگیریم  و نفرات اصلی تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا را مشخص کنیم.

اکبرنژاد در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال امسال وضعیت با سال گذشته تفاوت دارد و ما با تمام توان برای کسب بهترین عنوان راهی قزاقستان خواهیم شد.

اعضای تیم کشتی آزاد جوانان ایران برای شرکت در مسابقه های آسیایی قزاقستان صبح فردا چهارشنبه عازم شهر آلماتی قزاقستان می شوند و در روزهای 10 تا 13 خرداد ماه به مصاف رقبای آسیایی می روند.



برچسب ها :