محمد بنا:اهتزاز پرچم ایران زیباترین لحظه زندگی من است

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ 09:36

فرنگی کاران غیرت کردند

نشان دادیم بهترین تیم جهانیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اهتزاز پرچم ایران بالاتر از دیگر کشورها زیباترین لحظه زندگی من است.

محمد بنا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تیم کشتی فرنگی ایران با سخت های بسیار زیادی راهی رقابتهای جام جهانی روسیه شد و ما به دلیل دیر صادر شدن روادید دو کشتی گیر اصلی مان یک ساعت مانده به وزن کشی به شهر سارانسک روسیه رسیدیم.

وی ادامه داد: با این شرایط سخت فکر نمی کردم فرنگی کارانم این چنین ظاهر شوند ولی آنها در این رقابتها توانمندیها و پتانسیل بالای خود را نشان داده و با غیرت و تعصب مثال زدنی آنها توانستیم تیمهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، بلاروس و بلغارستان را پشت سر گذاشته و با اقتدار برای سومین سال متوالی قهرمان جام جهانی شویم.

بنا تصریح کرد: شاید خوشبین ترین افراد نیز فکر نمی کردند با توجه به شرایط سخت اعزام ما به روسیه و همچنین گروه سختی که در آن قرار داشتیم جزء سه تیم هم باشیم اما فرنگی کاران ایران بار دیگر نشان دادند در رقابت تیمی بهترین تیم جهان هستند و این قهرمانی هدیه ای به مردم ایران است.

دارنده مدال نقره سال 1982 جهان با اشاره به اینکه کسب مدال در المپیک نیاز به تلاش و استمرار فعالیت های کنونی و ایجاد یک فضای آرام و بدور از حاشیه دارد، خاطر نشان کرد: در این رقابتها فرنگی کاران کشورمان در مصاف با رقبای اصلی خود پیش از المپیک محک جدی خوردند و کشتی و مبارزات حمید سوریان نیز امیدوارکننده و روبه جلوبود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون