محمد طلایی:مناعت طبع کشتی گیران بالاست

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ 20:35

نیازمند توجه و نگاه ویژه هستند

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مناعت طبع کشتی گیران بالاتر از آنست که به دنبال مسائل مادی باشند ولی آنها نیازمند توجه و نگاه ویژه هستند.

محمد طلایی دارنده یک مدال طلای جهان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: حدود هشتاد روز دیگر رقابتهای المپیک 2012 لندن آغاز می شود و همانطور که همه می دانیم یکی از مهمترین مسائل در آستانه این مسابقات مهم، مسائل روحی، روانی و انگیزشی کشتی گیران است.

دارنده مدال نقره جهان با اشاره به اینکه شرایط ورزش باید در عمل المپیکی شود، ادامه داد:کشتی گیران بیشتر از همه به دنبال افتخار و سربلندی کشتی ایران هستند و تنها به یک هدف که همانا خوشحالی مردم ایران و اهتزاز پرچم کشورمان است، می اندیشند.

دارنده مدال برنز جهان با اشاره به اینکه انتظار از مسئولانی که خود درد ورزش را کشیده اند بیش از اینست در پایان خاطر نشان کرد: کشتی گیران نیازمند این هستند که مسئولان در این شرایط حساس درد دلهای آنها را بشنوند و حتی با یک سرکشی ساده، با آرامش خاطر بیشتری به کار خود برای حضور در المپیک لندن ادامه می دهند و اگر امروز مسائلی را مطرح می کنند به خاطر اینست که می خواهند کسی صحبتهای آنها را گوش کند.


برچسب ها :