چمن گلی: تمرینات خوبی را در ارومیه پشت سر می گذاریم

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ 16:09

محل برگزاری اردو تاثیر بسزایی در مسائل روحی و روانی دارد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور از برگزاری اردوی آمادگی تیمش در ارومیه ابراز خرسندی کرد و گفت: رسیدن به اوج آمادگی  و حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی قزاقستان از اهداف اصلی می باشد.

عبداله چمن گلی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در این مرحله از اردو 43 فرنگی کار برتر از سراسر کشور دعوت شده اند و تمرینات متنوعی را پشت سر می گذرانند.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا از اوایل خرداد ماه امسال در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود .

چمن گلی از اعزام تیم ملی' ب' کشتی فرنگی جوانان ایران به مسابقات بین المللی رومانی خبر داد و تصریح کرد : این مسابقات 23 اردیبهشت ماه جاری با حضور برترین های جهان برگزار می شود و حضور در این کارزار می تواند محک خوبی برای کشتی گیران فرنگی کار باشد.

وی در خصوص برگزاری اردوی آمادگی تیمش که از دهم ماه جاری در شهر ارومیه آغاز شده است، اظهار داشت: استان آذربایجان غربی در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار دارد و این منطقه محل مناسبی برای رشد و پرورش رشته کشتی فرنگی می باشد. 

چمن گلی تشابه موقعیت جغرافیایی این منطقه با کشور قزاقستان را دلیل دوم برگزاری این اردو عنوان کرد و افزود: ایجاد روحیه ای با نشاط در بین اردونشینان و آشنایی به محل برگزار مسابقات تاثیر بسزایی در وضعیت روحی و جسمی کشتی گیران دارد.

وی گفت: در ادامه این اردو و پس از بازگشت از کشور رومانی، تمرینات اصلی برای رسیدن به مرز آمادگی در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می شود و بلافاصله پس از آن عازم قزاقستان خواهیم شد.

چمن گلی در پایان خاطر نشان کرد: از بین این نفرات 24 نفر در قالب سه تیم برگزیده می شود و علاوه بر اعزام به مسابقات برون مرزی ، به عنوان پشتوانه تیم بزرگسالان کشتی فرنگی، با هماهنگی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در معیت تیم ملی قرار می گیرند.


برچسب ها :