دومین کلاس تئوری آزادکاران برگزار شد/

جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ 00:24

تاکید مدیر تیمهای ملی بر هماهنگی برنامه های فنی کشتی گیران با مربیان
امروز جمعه تمرین وزنه و بسکتبال

آزادکاران در ادامه تمرینات خود برای حضور در رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد عصر پنجشنبه یک جلسه تمرین مرور فن را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این تمرین، آزادکاران در دومین کلاس تئوری خود زیر نظر رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی شرکت کردند.

در این کلاس که بیش از 45 دقیقه به طول انجامید، حسن رحیمی آزادکار وزن 55 کیلوگرم و مسعود اسماعیل پور در وزن 60 کیلوگرم با تصمیم خادم به میان تشک کشتی آمدند و درسهای تدریس شده در مورد چهار مرحله در مورد کسب امتیاز و حمله در کشتی را تشریح کردند.

در این جلسه مدیرتیمهای ملی از دیگر کشتی گیران می خواست مشکلات فنی کشتی گیران را به دقت برای سایر اردونشینان بازگو و  نظرات اصلاحی خود را مطرح کنند. در این میان برخی کشتی گیران مانند مهدی تقوی، احسان لشکری، صادق گودرزی و محمد نادری با آمدن به وسط تشک به اجرای موارد خواسته شده پرداختند.

خادم در این کلاس تئوری با تاکید دوباره به اینکه شما با اراده و فکر خود پیروز می شوید اظهار داشت: بعضی مواقع در کشتی اتفاقی می افتد که شما در صدم ثانیه به برتری می رسید.

وی با اشاره به اینکه با توجه به فاصله کم تا جام جهانی باید با کنترل وزن نیروی خود را برای این مسابقات تنظیم کنید خاطر نشان کرد: هر کشتی گیر باید در جریان مسابقه با مربی و کوچ خود هماهنگ باشد تا بتوانند بهترین راه را برای پیروزی مقابل حریف در زمان استراحت و هنگام مسابقه بیابند.

پس از این کلاس تئوری کشتی گیران به میانداری حسن مرادقلی کشتی گیر آزادکار وزن 60 کیلوگرم بدنهای خود را گرم کردند و آماده تمرین مرور فن شدند.

در این تمرین آزادکاران در چند تایم فنون و برنامه های مختلف کادر فنی را با توجه به کلاس تئوری پشت سر گذاشته به صورت مرحله ی اجراء کردند و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در حین تمرین نکات فنی لازم را به کشتی گیران گوشزد کرده و برای اجرای دقیق فنون و در نظر گرفتن شیوه های مختلف مبارزه برای هر سبک خاص تاکید داشتند.

محمد خادم پدر مدیر تیمهای ملی و عضو و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد از نزدیک ناظر تمرینی بودند که بیش از 90 دقیقه به طول انجامید.کشتی گیران اعزامی به جام جهانی در ادامه برنامه های خود برای شرکت در این رقابتها که روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود، امروز جمعه صبح تمرین وزنه و عصر تمرین بسکتبال را در برنامه دارند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون