تمرین مرور فن آزادکاران در خانه کشتی مشهد برگزار شد/

پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ 00:04

حضور پیشکسوتان کشتی خراسان در سالن

امروز نرمش سنگین در خانه کشتی تهران

آزادکاران کشورمان که خود را برای شرکت در رقابتهای جام جهانی آذربایجان آماده می کنند در ادامه اردوی خود در شهر مشهد عصر چهارشنبه یک جلسه تمرین مرور فن را در خانه کشتی این شهر واقع در سالن شهید بهشتی برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این تمرین از ساعت 18 آغاز و پیش شروع رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی ضمن خیر مقدم و تشکر از بزرگان کشتی خراسان به منظور حضور در تمرینات آزادکاران برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و سپس آزادکاران به سمت این پیشکسوتان رفته و با آنها به خوش وبش پرداختند.
این تمرین با نرمش به مدت 20 دقیقه به میانداری صادق گودرزی دارنده دو مدال نقره جهان آغازشد و سپس کشتی گیران  با 5 دقیقه مرور فن با تاکید به فنون پرتانی تمرین را آغاز کردند و ادامه 10 دقیقه مرور فن آزاد برگزار شد.
صد در صد کار کردن دستها در سه تایم یک دقیقه ای، گرفتن های صددرصد و نحوه صحیح فرار از حریف از دیگر آموزشهای امروز مرور فن آزادکاران بود. رسول خادم مدیر تیمهای ملی و رضالایق، محمد طلایی، عقیل حیدری و رسول دهقان نژاد اعضای کادر فنی در حین تمرین نکات فنی لازم را به کشتی گیران گوشزد می کردند.
خادم در حین تمرین بارها با فریادهای خود از کشتی گیران می خواست تا فنون را به درستی اجراء کرده و نحوه صحیح آنها را نیز به آزادکاران آموزش می داد.
احسان لشکری به تنهایی تمرینات سایه را انجام می داد و حسن رحیمی با سلطانی، میثم نصیری با مصطفی حسین خانی، صادق گودرزی با احسان امینی، رضا یزدانی با عباس طحان، فردین معصومی با محمد رضا آذرشکیب و مهدی تقوی با بهنام احسان پور سرشاخ شدند. فردین معصومی که برای مراسمی از سوی باشگاه ثامن الحجج(ع) به مشهد دعوت شده است با اجازه کادر فنی تیم ملی در این تمرین ملی پوشان شرکت کرد و علیرغم آسیب دیدگی از ناحیه پا با آذرشکیب سرشاخ شد.

آزادکاران در پایان تمرین خود که بیش از 90 دقیقه به طول انجامید بدنهای خود را زیر نظر کیانوش اعتماد مقدم مربی بدنساز تیم ملی با حرکات متنوع سرد کردند.
حمید توکل، بامشکی سرپرست هیئت کشتی خراسان رضوی، بها بسته، صحرایی و جمعی از پیشکسوتان کشتی خراسان نظاره گر تمرین آزادکاران بودند.
آزادکاران که برای یک اردوی زیارتی و تفریحی از دوشنبه شب به مشهد آمده اند، صبح امروز به تهران باز می گردند تا تمرینات خود را در خانه کشتی تهران پیگیری کنند. تمرین عصر امروز(پنجشنبه) آزادکاران اختصاص به نرمش سنگین دارد.
رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در شهر باکوی آذربایجان برگزار می شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی