تمرین متفاوت دیگری از آزادکاران/

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ 15:02

سومین جلسه تردمیل و مرور فن برگزار شد
تمرین جانانه ی آزادکاران زیرنظر کادرفنی
فردا حضور در زورخانه و شنای باستانی

آزادکاران کشورمان که خود را برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی آذربایجان آماده می‌کنند تمرین متفاوت دیگری را در محل خانه کشتی تهران برگزار کردند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این تمرین که از ساعت 10 صبح امروز(دوشنبه) آغاز شد آزادکاران پس از گرم کردن بدن‌های خود با بازی بسکتبال در دو گروه شش نفره، تمرین جانانه‌ای را زیرنظر کادر فنی آغاز کردند.

بر این اساس، کشتی‌گیران در این برنامه ابتدا شش بار با حداکثر شیب 13 و سرعت 18 بر روی تردمیل دویدند و پس از هر بار دویدن روی تردمیل در ثانیه‌هایی متفاوت از 40 تا 20 ثانیه سه بار حرکات سایه و سه بار مرور فن با تأکید بر حرکت دست‌ها را انجام دادند.در تایم دوم نیز این بار حرکات به چهار بار کاهش یافت. کشتی‌گیران در پایان این تمرین که خود سبک جدید دیگری از تمرینات از زمان حضور رسول خادم مدیر تیم‌های ملی می‌باشد با نفس‌های منقطع بدن‌های خود را زیر نظر اعتماد مقدم مربی بدنساز تیم ملی سرد کردند به این امید که در لحظات حساس مبارزات المپیک پیروز شوند.

کشتی گیران حاضر در مسابقات انتخابی روز 10 اردیبهشت ماه با اجازه ی کادر فنی اردو را ترک کرده بودند، ضمن اینکه پرویز هادی و کمیل قاسمی که امشب راهی رقابتهای گزینشی چین می شوند از این تمرین معاف بودند.

 
اردونشینان در ادامه تمرینات صبح فردا(سه شنبه) خود با حضور در زورخانه شنای باستانی را در برنامه دارند.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در شهر باکو برگزار می‌شود.

 


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون