تمرین مرور فن دیدنی آزادکاران زیر نظر رسول خادم برگزار شد/

سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ 16:35

کلاس آموزشی برای کشتی گیران

مدیر تیمهای ملی: زیرگیری برای ماست

تمرین مرور فن دیدنی آزادکاران ظهر امروز(سه شنبه) زیر نظر رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این تمرین از ساعت 13:30 دقیقه با دویدن و نرمش کشتی گیران آغاز شد. در گرم کردن کشتی گیران استاد کیانوش اعتماد مقدم مربی بدنساز تیم ملی آزادکاران را آماده این تمرین دیدنی و آموزشی کرد.
بر این اساس، در این تمرین کشتی گیران به صورت دو به دو با هم سرشاخ شدند و زیر نظر رسول خادم و سایر اعضای کادر فنی شروع به یک تمرین مرور فن کردند.
در این تمرین که حدود 90 دقیقه به طول انجامید مرور فن جذاب و دیدنی برگزار شد و کشتی گیران در کلاس درس قهرمان المپیک آتلانتا شرکت کردند. تمرین صادق گودرزی دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز جهان و احسان لشکری دارنده مدال طلای آسیا بسیار دیدنی و جذاب بود و صحنه های دیدنی رقم زد.
رضا لایق، محمد طلایی، علیرضا رضایی و سایر مربیان تیم ملی کشتی آزاد و علی بیات سرپرست تیم در حین تمرین نکات فنی را به کشتی گیران گوشزد کردند.
در حین تمرین رسول خادم مدیر تیمهای ملی بارها تمرین را متوقف و از کشتی گیران می خواست تمرینات را به درستی اجراء کنند. وی در این تمرین با اشاره به اینکه زیرگیری برای ماست خطاب به اردونشینان گفت: باید به درستی با دستهای خود کار کنید و فنون را به خوبی اجراء کنید.شما باید در حین تمرین نقاط ضعف خود را بر طرف کنید و در شرایط سخت مسابقه بتوانید سربلند شوید.
درحین این تمرین کشتی گیرانی نظیر مهدی تقوی و صادق گودرزی با دستور مدیر تیمهای ملی، فنون و نوع زیرگیری صحیح را به اجراء می گذاشتند و قهرمان المپیک نیز آزادکاران را ترغیب به جدیت هرچه بیشتر در تمرینات می کرد.
در حاشیه ای این تمرین حسن رحیمی آزادکار وزن 55 کیلوگرم و دارنده مدال برنز جهان و محمد رضا آذرشکیب کشتی گیر سنگین وزن کشورمان زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی تمرینات کش اختصاصی را انجام دادند.
این تمرین در چند تایم مختلف برگزار شد و در پایان تمرینات زیر نظر کیانوش اعتماد مقدم در یک فضای شاد و همراه با موزیک بدنهای خود را سرد کردند و به تمرین خود پایان دادند.
تمرین عصر امروز(سه شنبه) آزادکاران اختصاص به تمرین وزنه و بسکتبال دارد. این اردو که از روز 19 فروردین ماه آغاز شده است در محل خانه کشتی تهران در حال برگزاری است.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما