بنا: انتظارات از کشتی فرنگی باید منطقی باشد

پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ 11:44

ما یک گروه همدل هستیم

تمرینات خود را در کیش دنبال می کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در آستانه رویداد مهم و بزرگ المپیک 2012 لندن انتظارات از کشتی فرنگی باید منطقی باشد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پس از بازگشت تیم از رقابتهای گزینشی المپیک در قزاقستان صحبتهای از من پخش و یا منتشر شد که دلیل این امر تنها نبود انتظارات واقعی از کشتی فرنگی است.

وی ادامه داد: برخی فکر می کنند وقتی ما دوسهمیه در رقابتهای گزینشی المپیک قاره آسیا کسب کردیم شکست خورده ایم و یا انتظار دارند حمید سوریان پس از یک سال و نیم دوری از میادین کشتی بتواند همه حریفانش را شکست داد.

بنا تصریح کرد: در روزهای حساس و سرنوشت سازی قرار داریم و به همین دلیل از برخی دوستان می خواهم انتظاراتشان از کشتی فرنگی را بر اساس واقعیت ها قراردهند.

                                                                                 

 

وی اظهارداشت: ما سه سال است برای حضور در المپیک 2012 لندن تلاش می کنیم هدف خود را می شناسیم و در حال حاضر نیز با یک گروه همدل و همراه با برنامه به کار خود برای حضور در این رقابتها ادامه می دهیم.

بنا با اشاره به اینکه در اردوها و سفرهای اخیر تیم ملی از بسیاری از دغدغه های ما کاسته شده است، تاکید کرد: من از خطیب سرپرست فدراسیون کشتی تشکر می کنم، ضمن اینکه حضور رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی و حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون باعث دلگرمی ماست و از حمایت هایشان قدردانی می کنم.

دارنده مدال نقره جهان در پایان با اشاره به اینکه در امور فنی تیم ملی کشتی فرنگی اختیار تام دارد، خاطر نشان کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از عصر روز چهارشنبه در جزیزه ای کیش آغاز شده است بهترین هتل برای اردونشینان درنظر گرفته شده و در سالنی که چهارتخته تشک در آن پهن شده است تمرین می کنیم، هدف ازبرگزاری این اردوی ده روزه ایجاد تنوع است و امیدوارم در رقابتهای گزینشی چین یا فنلاند با توجه به کار سختی که پیش روداریم سهمیه های باقی مانده ای المپیک در وزنهای 74 و 84 کیلوگرم کسب کنیم. 


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون