کشتی فرنگی ایران در سال 90/

سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۱ 10:35

تورج مهری: کشتی فرنگی در سال 90 به سیر صعودی خود ادامه داد

تورج مهری با بیان اینکه کشتی فرنگی ایران در سال 1390 همچنان به سیر صعودی خود ادامه داد گفت: امیدوارم در سال جدید با همان شتاب چند سال اخیر باز هم به موفقیت‌های بزرگتری دست پیدا کنیم.
مربی سازنده‌ی کشتی فرنگی استان کرمانشاه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: کشتی فرنگی ایران یک سال خوب و با نشاط را پشت سر گذاشت. فکر می‌کنم ما با شرایط خوبی سال جدید را آغاز می‌کنیم. موفقیت‌هایی که در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان کسب کردیم می‌تواند ما را به یک موفقیت ماندگار در بازی‌های المپیک لندن رهنمون کند.البته به شرط آنکه مسئولان ورزش کشور شرایط خوبی را برای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان فراهم کنند.
وی افزود: وقتی ما در رده‌ی بزرگسالان به موفقیت‌های قابل توجهی می‌رسیم این بدان معناست که ما هم در رده‌‌های پایه و هم در سطح کشور شاهد رشد و پیشرفت نیز بوده‌ایم چرا که بدون داشتن پشتوانه‌های استانی و به تبع آن کشتی‌گیران خوب در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، نمی‌توانیم در رده‌ی بزرگسالان کشتی‌گیران خوبی داشته باشیم.
مهری با بیان اینکه درسال 91 امیدوار است که مسئولان فدراسیون بالاخره رده‌ی نونهالان را به صورت حرفه‌ای و کاملا مستقل ایجاد کنند تصریح کرد: به هرحال در 6 ماه اول امسال تمام فکر و ذکر ما المپیک لندن و کسب موفقیت در آن خواهد بود ولی پس از پایان این مسابقات ما باید حتما به فکر پشتوانه‌سازی و توجه به رده‌های پایه باشیم. در حال حاضر ما رده‌ی نونهالان را نداریم و به اعتقاد من این رده‌ی سنی برای پیشرفت بیشتر کشتی فرنگی ایران باید ایجاد شود و به آن نیز توجه ویژه‌ای شود.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال 91 نیز به مانند سال 90 شاهد سیر صعودی کشتی فرنگی باشیم. ما در بازی‌های المپیک شانس زیادی برای کسب مدال‌های رنگارنگ داریم و امیدوارم خوش‌رنگ‌ترین این مدال‌ها نصیب فرنگی‌کاران کشورمان شود.


برچسب ها :